Děje se

Při sobotním běhu s RWTTC padl osobní rekord

V sobotu 9. září se běžci z našich řad zúčastnili Birell Grand Prix Praha pořádaného běžeckou ligou RunCzech. Znovu se tak zapojili do projektu na podporu hendikepovaných pod záštitou organizace Running With Those That Can‘t.

Celý článek

Bezpečnost a jak na ni
Část II. – Nevědomost (ne)omlouvá

Kolikrát jste to už zažili? Někomu z vašich kolegů či zaměstnanců (možná i vám samotným, ale ani muk) se podařilo pustit si do počítače virus, který zablokoval disk, zpřístupnil citlivá data hackerovi, nebo provedl podobnou nepravost. A pak…

Celý článek

Bezpečnost a jak na ni
Část I. – Uživatelé vs. ajťáci?

Bezpečnost – jak do ní smysluplně investovat a přitom ji neustále zvyšovat? V oblasti bezpečnosti bude pořád co vylepšovat a tím pádem utrácet donekonečna. Vždycky je to o tom, kolik můžete a jste ochotni investovat. A pak je…

Celý článek

Přestává být Facebook pro nejmladší generaci „in“?

Poprvé během existence Facebooku se má napřesrok snížit počet jeho uživatelů mezi teenagery. Předpověděla to uznávaná analytická společnost eMarketer. Proč tomu tak je, vysvětlil náš analytik Martin Petrášek v rozhovoru pro Rádio Zet.

Celý článek

Pojišťovna České spořitelny má nový flexi web

Životní pojištění Flexi, které nabízí Pojišťovna České spořitelny (PČS), je nejznámějším pojištěním v České republice. Právě proto se v PČS rozhodli změnit dosavadní doménu na www.flexi.cz. A spolu s novou doménou přišel na řadu…

Celý článek

Letní ochutnávka ze světa webdesignu

V našem linkovníku se během léta zachytila celá řada článků, služeb a doporučení. Ty nejzajímavější z nich vám představí náš letní digest, na své si přijdou nejen programátoři a grafici.

Celý článek

Co přinesla facebooková reklamní vlna

Facebook – sociální síť, kterou využívají 2 miliardy uživatelů z celého světa. Pokud chcete něco sdělit, tady jste na správném místě. Ale stejně jako ostatní média i Facebook zaplavila reklama. Není jí už ale příliš? Neodradí naopak uživatele?…

Celý článek

Nejen Češi rádi utrácejí v e-shopech

Češi jsou v internetových obchodech jako doma a rok od roku nakupují více. On-line prodejci očekávají, že objem tržeb letos překoná magickou hranici 100 miliard korun. Kdy a kde Češi nejvíce utrácejí prozradil Mladé Frontě Dnes i České…

Celý článek

Nahlédněte pod pokličku FG Forrest

Sledujte nás na LinkedInu

Přeskočit na hlavní nabídku