Z hronovské garáže až na výsluní internetu

V roce 1996 byl internet ještě opravdu v plenkách a existence webové agentury byla tehdy naprosté sci-fi. I tak se ji dal postavit ale slušný základ.

Přehledná webová prezentace je i dnes nutný základ pro další funkce, které už bereme jako samozřejmost,“ potvrzuje Radovan Jelen, ředitel firmy.

Zajímavostí také je, že ve druhé polovině devadesátých let se měřila kvalita nabídky na zpracování webové prezentace velikostí serveru, kterým agentura disponovala. "Forresti" na začátku koupili server od IBM s obrovskou kapacitou, který neměli šanci vytěžit. Klienti však na takové investice slyšeli. Druhým kritériem pro výběr nové agentury byla pěkná grafika. V té době se weby prodávaly v balíčcích podle rozsahu, a to v cenových variantách maximálně do několika desítek tisíc korun.

Zatímco dříve hrálo významnou roli, zda je web zajímavý, nyní zadavatelé kladou důraz na rozumnou návratnost investice,“ říká Jelen s tím, že pro uživatele je nyní nejdůležitější to, aby se mu s webem pracovalo dobře na všech zařízeních – tedy počítači, telefonu nebo třeba tabletu.

Celý rozhovor si můžete přečíst na webu publicisticko-společenského magazínu Dotyk.

Mohlo by vás zajímat

Náš B2C a B2B e-shop pro SENESI získal už pět významných ocenění

SENESI patří mezi naše dlouhodobé klienty, s nimiž průběžně rozvíjíme jejich online řešení. Těší nás, že to oceňují jak zákazníci, tak poroty prestižních soutěží.

Celý článek

Vybojovali jsme 2. místo na WebTop100 za projekt pro Armádu ČR

Jsme hrdí na to, že kvalitu tak významného řešení ocenila porota největší soutěže digitálních projektů v Česku a na Slovensku. Pojďme si jej představit.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku