Redesign webu pojišťovny Kooperativa (záznam přednášky z UX Day 2023)
Podívejte se na záznam přednášky o rozsáhlém redesignu, který jsme realizovali pro pojišťovnu Kooperativa. Těšte se na čísla, data i různé zajímavosti!
I minulý rok nám věřila velká jména českého byznysu, získali jsme několik cen a rozjeli nové projekty, včetně těch s mezinárodním přesahem.
WebTop100 je největší soutěž digitálních řešení v Česku a na Slovensku. Hlásí se do ní ty nejlepší agentury a konkurence je každý rok mimořádně tvrdá. Proto jsme nadšení z toho, že náš projekt náborového centra pro Armádu ČR vybojoval 2. místo v kategorii Autentická kariérní komunikace.
Dařilo se nám i na Fénix Awards 2024, kde jsme zabodovali v těchto kategoriích:
Radost měli také v SENESI. Na soutěži ShopRoku získal jejich e-shop z naší dílny bronzovou medaili v kategorii „Cena kvality: koupelny“.
Pokračovali jsme v úspěšné spolupráci s velkými jmény českého byznysu.
Skupině ČEZ jsme chystali stránky k různým projektům, servisovali desítky webů a rozvíjeli nejrozsáhlejší tuzemský intranet, který jsme před několika lety vyvinuli.
Pro pojišťovnu Kooperativa jsme vytvořili nové online kalkulačky a vylepšili firemní blog. Zapracovali jsme i hlavním webu koop.cz – za ten jsme už dříve získali 1. místo na soutěži WebTop100.
Zmínit musíme také náš projekt virtuálního náborového střediska pro Armádu ČR – doarmady.cz. Jedná se o moderní kariérní web, kde uchazeči najdou vše potřebné a který digitalizuje téměř celý proces náboru do Armády. Zároveň jde o jedno z našich nejrozsáhlejších řešení.
Milagro je autorizovaný prodejce šperků dánské společnosti Pandora. Na úvodní schůzce jsme identifikovali problémová místa původního e-shopu a navrhli řadu vylepšení ke zvýšení prodejů. Týmu Milagra se návrhy libíly a my začali na novém e-shopu obratem pracovat.
Postavili jsme ho na pečlivém uživatelském výzkumu, moderních technologiích a dali si záležet na designu. Texty si vzala na starosti obsahově-kreativní agentura Logos Agency z naší skupiny FG. Už pár měsíců po spuštění začaly obraty e-shopu růst v a klient je velmi spokojený.
Koncem minulého roku jsme začali chystat e-shop pro rodinnou, ryze českou firmu Ryor. V roce 1991 ji založila Eva Štěpánková a vybudovala z ní úspěšnou kosmetickou značku, která zaměstnává přes 80 lidí a vyváží do více než 20 zemí světa.
V rámci UX analýzy jsme provedli průzkum mezi zákazníky, vytvořili analýzu klíčových slov a navrhli kompletní wireframy. Máme hotové i grafické návrhy pro desktop i mobilní zařízení a nyní e-shop programujeme.
Nové projekty jsme řešili také pro skupinu Energie AG Bohemia. Ta se zabývá infrastrukturou pro téměř milion obyvatel Česka a její obrat se pohybuje kolem 5,5 miliardy korun. V minulosti jsme pro ni nachystali 6 webů s jednotným designem a modul Moje obec s daty o kvalitě vody, odstávkách a haváriích atp. Loni jsme spustili rovnou 6 nových kariérních webů s možností snadno přidat další podstránky bez programování.
Náš vlastní produkt evitaDB je moderní databáze, která e-shopům přinese zcela novou úroveň rychlosti i u těch nejnáročnějších projektů (statisíce produktů, miliony cen). Tato noSQL paměťová databáze slouží k ukládání a prohledávání všech dat pro uživatelskou část webu – umožňuje provádět tisíce komplexních dotazů za sekundu.
V uplynulém roce se nám ji podařilo posunou o pořádný kus dopředu a věříme, že projekty našich zákazníků ještě více zefektivní. O vylepšeních si můžete přečíst v našem samostatném článku.
Abychom si trochu odpočinuli a načerpali síly, vyrazili jsme na pár dní do Egypta. Že to bylo pořádné dobrodružství dokazuje naše krátké video:
Děkujeme všem obchodním partnerům, dodavatelům a kolegům za úspěšný rok 2024. Věříme, že i ten letošní bude stát za to!
Vaši Forresti