Náš B2C a B2B e-shop pro SENESI získal už pět významných ocenění

SENESI patří mezi naše dlouhodobé klienty, s nimiž průběžně rozvíjíme jejich online řešení. Těší nás, že to oceňují jak zákazníci, tak poroty prestižních soutěží.

Společnost SENESI staví na více než 30 letech zkušeností s prodejem obkladů, dlažeb a kompletního vybavení koupelen a kuchyní. Aktuálně má pět prodejen, přičemž ta v Českých Budějovicích je se svými 4 000 m2 největším showroomem koupelen v České republice.

Moderní B2C e-shop s návratností do jednoho roku

Naše spolupráce začala v roce 2017 vývojem moderního e-shopu. Ten měl zákazníky inspirovat k nákupu v internetovém obchodě nebo na jedné z kamenných prodejen. 

Zásadní byla úvodní studie, která nám ukázala, že lidé při nákupu vybavení do koupelen
a kuchyní nemají vždy jasno, co se jim bude líbit. Potřebují si produkty prohlédnout
a promyslet, jak k sobě ladí určité obklady, dlažba, vana, vodovodní baterie a další zařizovací předměty. 

Proto jsme vytvořili inspirační sekci e-shopu s fotogaleriemi jednotlivých produktových sérií a návrhů designérů. Přímo z fotek koupelnových a kuchyňských sestav lze vkládat vybrané produkty do košíku a snadno je nakoupit. Tento princip “Shop the Look” je možný díky unikátnímu propojení webu a e-shopu v rámci headless CMS a e-commerce platformy Edee.one.

 

B2C verze e-shopu umožňuje rychlé sjednání schůzky s profesionálním designérem na některé z prodejen kvůli návrhům na míru. Obsahuje také rozšířenou realitu, kdy si vybrané produkty mohou návštěvníci zobrazit přímo u sebe doma skrze mobilní zařízení. Platforma Edee.one zároveň zajišťuje hladké zobrazování a filtrování mezi více než 40 000 produkty.

B2B část e-shopu s ROI v tisících procentech

V roce 2021 jsme spustili první verzi business-to-business verze e-shopu. Cílem bylo vytvořit B2B sekci k prodeji obkladů, dlažeb a vybavení koupelen i kuchyní pro firmy a drobné živnostníky.

Mezi hlavní prvky patří:

  • Rychlá tvorba nabídek B2B partnerů pro jejich koncové zákazníky prostřednictvím uživatelských seznamů.
  • Snadná správa odběratelů v administraci.
  • Praktický našeptávač, který umožňuje rychle vyhledávat a nakupovat produkty. 
  • Zobrazení produktů dostupné ve formátu dlaždic, které poskytují důležité informace, jako jsou kódy a další relevantní údaje pro velkoobchod. K dispozici je také řádkové zobrazení, které umožňuje rychlý výběr většího množství produktů a jejich vložení do košíku.
  • Zákaznický přístup k důležitým funkcím, jako jsou nevyřízené objednávky, přehled fakturací, objednané zboží, novinky nebo nabídky. Mohou si prohlížet detaily svých objednávek včetně data, množství, cenových podmínek, dostupnosti a kontaktů na zodpovědné specialisty ze SENESI.

ROI B2B sekce e-shopu se od spuštění pohybuje v tisících procentech, což klient i my považujeme za mimořádný úspěch.

Ukázka sekce Inspirace 

Ocenění z odborných soutěží

E-shop pro SENESI nepovažuje za úpěšný pouze náš klient nebo my. Oslovil také porotu několika významných soutěží a posbíral zatím pět ocenění:

  • 1. místo z WebTop100 2023 v kategorii Ecommerce projekt – malý B2C projekt
  • 3. místo ze soutěže Shop roku 2023 v kategorii Cena kvality: koupelny
  • 1. místo z Internet Effectiveness Awards 2022 v kategorii E-commerce B2B
  • 3. místo ze soutěže Shop roku 2022 v kategorii Cena kvality: koupelny
  • 1. místo z Internet Effectiveness Awards 2019 v kategorii E-shopy

Je nám ctí podílet se na takovém projektu a těšíme se na další vzájemnou spolupráci. Pokud by vás e-shop zajímal více do hloubky, můžete si projít naši případovou studii.

Zaujal vás e-shop pro SENESI a potřebujete svůj vlastní? Rádi navrhneme efektivní řešení na míru i pro vaši firmu! Stačí se nám ozvat.

Mohlo by vás zajímat

Až 2× více životopisů díky kariérním stránkám pro T-Mobile CZ a Slovak Telekom

V roce 2022 jsme spustili nové kariérní stránky pro T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom. Výsledkem je významný nárůst odeslaných životopisů.

Celý článek

Představujeme: Nový blog pro Kooperativu od FG Forrest

Seznamte se s naším dalším projektem pro pojišťovnu Kooperativa. Tentokrát jde o blog „Bezpečnost má zelenou“.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku