WT100: Web ČEZ opět dominoval v energetice!

Výrazně inovované internetové stránky se staly absolutní vítězem kategorie Průmysl a energetika vyhlašované v rámci prestižního klání o nejlepší tuzemské korporátní internetové prezentace WebTop100.

Ročně přijde na český web ČEZ více než 4 miliony návštěvníků. Celková návštěvnost čtyřicítky webů Skupiny ČEZ v ČR i v zahraničí loni premiérově pokořila hranici 7 milionů uživatelů.

Webové stránky společnosti ČEZ se staly vítězem letošního ročníku soutěže WebTop100 v kategorii Průmysl a energetika, když výrazně předčily především všechny své velké konkurenty z oblasti energetiky. Hodnocení srovnává kvalitu firemních internetových prezentací - jejich přínos pro uživatele, použitelnost, grafický design, technické řešení a marketingovou hodnotu. Stránky ČEZ vítězí v energetické kategorii opakovaně, naposledy dominovaly loni.V roce 2009 byly zároveň první webovou prezentací v historii soutěže, která dokázala obhájit triumf v celkovém žebříčku všech firemních webů v ČR.

Stránky www.cez.cz, které letos prošly výrazným redesignem, přilákaly za poslední rok téměř 4 miliony návštěvníků (z toho téměř 2 miliony unikátních návštěvníků). Podle statistik Google Analytics návštěvníci stráví na webu v průměru 3,5 minuty a více než polovina se jich pravidelně vrací. Celková návštěvnost všech samostatných webových stránek Skupiny ČEZ, kterých je v devíti jazycích již více než 40, loni poprvé překonala sedmimilionovou hranici.

 Konkurence firemních internetových prezentací je tradičně velká. O to více si vážíme prvenství, které je oceněním dovedností a týmové práce všech kolegů ze Skupiny ČEZ a podpory našich dodavatelů, řekl Pavel Foršt, vedoucí útvaru Internet a intranet Skupiny ČEZ. Dodavatelem webu je FG Forrest, vizuální styl implementovala agentura Symbio Digital.

Dlouhodobě pokračuje společnost ČEZ především v budování sítě webů v zemích svého působení a stránek podporujících prodej komodit. Rodina jednotně designovaných webů pro Slovensko, Polsko, Maďarsko, Bulharsko, Rumunsko a další současně představuje jedinečný původní koncept multijazyčného webového portálu implementovaného z ČR do celého regionu střední a jihovýchodní Evropy.

Osvědčenou aplikací posledního roku je mobilní verze, která umožní aktivní komunikaci zákazníků se službami ČEZ prostřednictvím mobilních telefonů. V PR oblasti se průběžně zkvalitňuje a rozšiřuje tiskový servis a informace z elektráren. Obsahově i návštěvnicky stále roste sekce Vzděláváníurčená pro studenty, pedagogy a širokou veřejnost se zájmem o energetiku.

Martin Schreier
mluvčí ČEZ pro obnovitelné zdroje, autor tiskové zprávy

 

Mohlo by vás zajímat

Naše datová knihovna pro Skupinu ČEZ sbírá ocenění i v zahraničí

Online ESG datová knihovna v roce 2023 získala několik prvních míst na prestižních soutěžích, včetně dvou zahraničních. Seznamte se v našem článku.

Celý článek

Z Fénix Awards 2024 si odnášíme trojici ocenění!

Fénix Awards je žebříčkem toho nejlepšího, co se za uplynulý rok stalo v českém obsahovém marketingu. Úspěch nás tak těší o to víc.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku