Naše datová knihovna pro Skupinu ČEZ sbírá ocenění i v zahraničí
Online ESG datová knihovna v roce 2023 získala několik prvních míst na prestižních soutěžích, včetně dvou zahraničních. Seznamte se v našem článku.
Výrazně inovované internetové stránky se staly absolutní vítězem kategorie Průmysl a energetika vyhlašované v rámci prestižního klání o nejlepší tuzemské korporátní internetové prezentace WebTop100.
Ročně přijde na český web ČEZ více než 4 miliony návštěvníků. Celková návštěvnost čtyřicítky webů Skupiny ČEZ v ČR i v zahraničí loni premiérově pokořila hranici 7 milionů uživatelů.
Webové stránky společnosti ČEZ se staly vítězem letošního ročníku soutěže WebTop100 v kategorii Průmysl a energetika, když výrazně předčily především všechny své velké konkurenty z oblasti energetiky. Hodnocení srovnává kvalitu firemních internetových prezentací - jejich přínos pro uživatele, použitelnost, grafický design, technické řešení a marketingovou hodnotu. Stránky ČEZ vítězí v energetické kategorii opakovaně, naposledy dominovaly loni.V roce 2009 byly zároveň první webovou prezentací v historii soutěže, která dokázala obhájit triumf v celkovém žebříčku všech firemních webů v ČR.
Stránky www.cez.cz, které letos prošly výrazným redesignem, přilákaly za poslední rok téměř 4 miliony návštěvníků (z toho téměř 2 miliony unikátních návštěvníků). Podle statistik Google Analytics návštěvníci stráví na webu v průměru 3,5 minuty a více než polovina se jich pravidelně vrací. Celková návštěvnost všech samostatných webových stránek Skupiny ČEZ, kterých je v devíti jazycích již více než 40, loni poprvé překonala sedmimilionovou hranici.
Konkurence firemních internetových prezentací je tradičně velká. O to více si vážíme prvenství, které je oceněním dovedností a týmové práce všech kolegů ze Skupiny ČEZ a podpory našich dodavatelů,
řekl Pavel Foršt, vedoucí útvaru Internet a intranet Skupiny ČEZ. Dodavatelem webu je FG Forrest, vizuální styl implementovala agentura Symbio Digital.
Dlouhodobě pokračuje společnost ČEZ především v budování sítě webů v zemích svého působení a stránek podporujících prodej komodit. Rodina jednotně designovaných webů pro Slovensko, Polsko, Maďarsko, Bulharsko, Rumunsko a další současně představuje jedinečný původní koncept multijazyčného webového portálu implementovaného z ČR do celého regionu střední a jihovýchodní Evropy.
Osvědčenou aplikací posledního roku je mobilní verze, která umožní aktivní komunikaci zákazníků se službami ČEZ prostřednictvím mobilních telefonů. V PR oblasti se průběžně zkvalitňuje a rozšiřuje tiskový servis a informace z elektráren. Obsahově i návštěvnicky stále roste sekce Vzděláváníurčená pro studenty, pedagogy a širokou veřejnost se zájmem o energetiku.
Martin Schreier
mluvčí ČEZ pro obnovitelné zdroje, autor tiskové zprávy