EvitaDB – inovace pro e-shopy od FG Forrest je zase o kus dál
Moderní databáze evitaDB pro e-shopy naplňuje očekávání našich vývojářů. Podívejte se na první výsledky z nasazení a nové funkce našeho vlastního produktu.
Lady karta, oblíbená platební karta Komerční banky, se dočkala redesignu svých webových stránek. Uživatele a především uživatelky čeká jak nový design, tak i nový obsah.
Kromě nového „outfitu“ web www.ladykarta.cz dostane i další doplňky, například pravidelné články o módě. Web je také připraven na úzké propojení s novými marketingovými aktivitami Lady karty na Facebooku.
„Lady karta je ukázkovým příkladem, jak dává Komerční banka tradičním produktům nové funkce a vyšší přidanou hodnotu pro klienta domácnosti,“ říká Charles-Pierre Serain, výkonný ředitel pro Marketing, Komunikaci a Business development.
O oblibě Lady karty svědčí i fakt, že od jejího uvedení na trh si ji pořídilo téměř 60 tisíc klientek Komerční banky.
Redesign webu ladykarta.cz mě velmi bavil. Pokud má projektový manažer k tématice webu blízko, práce je příjemnější a projeví se to i na kvalitě výstupů. Dokonce jsem vyhrávala sázky s kolegy, které motivy budeme do webu používat," říká o redesignu projektová manažerka FG Forrest Michaela Švíková, která o weby KB dlouhodobě pečuje.
Microsite kromě podrobných informací o produktu umožňuje sjednat si Lady kartu on-line. Součástí webu je také katalog slev, které lze s Lady kartou uplatnit, a přehledná mapa obchodů, kde lze tuto jedinečnou platební kartu využít.