Naše datová knihovna pro Skupinu ČEZ sbírá ocenění i v zahraničí
Online ESG datová knihovna v roce 2023 získala několik prvních míst na prestižních soutěžích, včetně dvou zahraničních. Seznamte se v našem článku.
Pro Komerční banku jsme realizovali nový web zaměřený na produkty. Výsledky, kterých web dosáhl, zhodnotil Michal Rybář z oddělení marketingové komunikace Komerční banky.
Nový web jsme spustili v březnu. Čísla spojená s jeho provozem vyrazí dech – zaujala i odbornou veřejnost, takže stránky obsadily 2. místo v soutěži IEA15 (kategorie bankovnictví), která hodnotí efektivitu digitálních projektů. Údaje se měří pomocí nástroje Webtrekk a srovnávají původní a nový web.
Rychleji k produktům
Přechod ze segmentové k produktové navigaci byl správným krokem. Původní segmentovou navigaci už používají jen 4 % návštěvníků.
Zájem o produkty
Vzrostl počet zobrazených produktových listů. Například v případě produktového listu Hypotečního úvěru byl meziměsíční nárůst dvanáctinásobný.
Z produktu na kontakt
Klienti mohou na webu vyplnit svoje telefonní číslo a my jim zavoláme zpátky. Po nasazení nového webu se meziměsíčně počet vyplněných kontaktních formulářů víc než zdvojnásobil. Za zvýšením stojí především jejich výrazné umístění do produktových listů. Například z produktového listu MůjÚčet bylo jen za březen 2016 otevřeno více kontaktních formulářů než za předchozích 12 měsíců dohromady.
Uživatelé mobilních zařízení neodcházejí hned
V průměru byli na stránkách o 9 vteřin déle. Během návštěvy si také prohlédli více stránek – došlo k 13% nárůstu. V březnu jsme třeba u produktového listu MůjÚčet zaznamenali meziměsíční nárůst návštěvnosti z mobilních zařízení o 123 %.
Kalkulačky se používají víc
V průměru až šestinásobně oproti starému webu.
Stránky jsou ve vyhledávačích vidět
Meziroční srovnání za roky 2015 a 2016 ukazuje 36% nárůst návštěv, které přišly na naše stránky přes neplacený odkaz ve vyhledávači jako Seznam nebo Google.
A cíle projektu? Máme splněno?
Zdroj: Journal, Interní noviny Skupiny KB, 7-8/2016