Náš B2C a B2B e-shop pro SENESI získal už pět významných ocenění
SENESI patří mezi naše dlouhodobé klienty, s nimiž průběžně rozvíjíme jejich online řešení. Těší nás, že to oceňují jak zákazníci, tak poroty prestižních soutěží.
Podařilo se nám něco výjimečného, co se v naší práci nestává každý den. Společným úsilím všech zúčastněných jsme přiměli stovky lidí, aby přišly do některého ze spřízněných showroomů Volkswagen, postavily se na běžecký pás a vypotily pár centilitrů potu pro dobrou věc. Pro “Run Blue.”
To, že se tento pilotní projekt takto doslova a do písmena rozběhne, jsme nečekali. I když soutěž “Run Blue.” není u konce, přece nám nedá neohlédnout se za tím, co máme za sebou.
Volkswagen je dlouholetým hlavním partnerem PIMáků, jak důvěrně říkáme lidem organizujícím běžecké závody RunCzech (PIM podle Prague International Marathon, kdybyste nevěděli). PIMáci jsou zase naši oblíbení klienti, kterým rádi uděláme, co jim na očích vidíme.
Společnými silami jsme dali dohromady pár nápadů, z nichž vyšel koncept Run Blue., který rozšiřuje myšlenku šetrného přístupu k životnímu prostředí Volkswagen - Think Blue.Věci se pak daly do pohybu a my jsme vytvořili web www.runblue.cz. Portál, který bude do budoucna obsahovat články, rozhovory a soutěže týkající se běhání.
Při prvotní myšlence využít pro první soutěž Run Blue. běžecké trenažéry nainstalované v autosalonech Volkswagen a propojit je s naší aplikací a Edee CMS nejdříve zavládlo nadšení, které rychle vystřídalo zděšení a mírná panika. Ne každý trenažér je totiž připraven komunikovat s někým jiným než s běžcem, který právě na něm běží.
Nakonec se ale objevila značka trenažérů, která byla k výstupu dat svolná, takže jsme se mohli dát do práce. Nešlo jen o samotné propojení dat. Součástí řešení je také neveřejný web, který se zobrazuje pouze v autosalonech. Při samotném běhu tak běžec vidí na velké touch obrazovce před sebou, jak rychle běží a jakou vzdálenost aktuálně překonal. Stejně tak se přímo na obrazovce může zaregistrovat a soutěžit o některou z výher. V naší databázi se poté ukládají data ze všech trenažérů a probíhá srovnávání mezi showroomy a vy můžete vidět aktuální pořadí.
Pikantní je, že naši programátoři, kteří celý projekt realizovali, vše zvládli na dálku, aniž by se na trenažér podívali. Bylo to možné pochopitelně díky jejich šikovnosti a také díky skvělé komunikaci všech zúčastněných! (A není to tím, že by naši programátoři neradi běhali!)
Náš interní pohled do databáze s informacemi, kolik má který trenažér naběháno, je samozřejmě tajný, protože akce ještě neskončila a soutěží se o zajímavé ceny. Ale můžeme Vám říct, že ta čísla jsou velmi zajímavá a už teď se těšíme na to, až je po 10. květnu, kdy tato historicky první soutěž v rámci Run Blue. končí, zveřejníme.
Do té doby máte všichni z Brna, Děčína, Českých Budějovic, Zlína a Prahy 6 možnost se ještě zapojit a zaběhnout libovolnou vzdálenost v limitu 10 minut. Ve městě, kde se uběhne nejdelší vzdálenost, pak Volkswagen postaví dětské hřiště!