Internetová a multimediální skupina FG Forrest hlásí od února 2021 nový přírůstek. Její součástí se stala obsahově kreativní agentura Logos Agency, která se specializuje na tvorbu webových textů – primárně v češtině a angličtině, ale i dalších jazycích.
Vedle copywritingu vznikají v Logosu také obsahové a brandové strategie včetně názvů firem nebo kreativní koncepty kampaní. K nejvýznamnějším zákazníkům Logos Agency patří například ŠKODA AUTO, T-Mobile, Electro World, Plzeňský Prazdroj, HOPI Holding či Raiffeisenbank. Pro FG Forrest se tak otevírá příležitost nabízet svým klientům spolu s webovými řešeními rovnou i textový obsah připravený renomovanými specialisty.
„Se zakladatelem Logosu Pavlem Šenkapounem jsme začali spolupracovat už před 6 lety, kdy působil ještě jako freelancer skrytý za blogem „Nejlepší copywriter”, říká šéf FG Forrest Radovan Jelen. „Následně naše spolupráce pokračovala i po vzniku Logosu a vzešla z ní řada zajímavých projektů, ať už to byly texty pro náš web, kreativa a obsah kariérní stránky nebo práce na brandu Edee.one. S výsledky Pavlova týmu jsou spokojeni také naši zákazníci, jejichž texty vznikaly v kreativní dílně Logosu. Užší propojení obou subjektů vnímám tedy jako logické vyústění naší letité spolupráce, jejímž výsledkem budou ještě komplexnější služby s vyšší přidanou hodnotou pro naše zákazníky,” uzavírá Radovan Jelen. „Forresti jsou mým velkým vzorem a být součástí skupiny FG je pro mě obrovská čest”, komentuje spolupráci Pavel Šenkapoun, autor knihy Webcopywriting pro samouky a v odborných kruzích citovaného blogu Nejlepší copywriter, který se rovněž dočkal své knižní podoby „To nejlepší z Nejlepšího copywritera”.