Skupina FG v roce 2021 vyrostla o 19 %

V minulém roce jsme plánovali, že naše skupina opět poroste dvojcifernou rychlostí. A jsme moc rádi, že se nám tato předpověď vyplnila. Celkový výnos firem ve skupině FG totiž meziročně vzrostl ze 122 na 145 milionů, což představuje zvýšení o 19 %.

Výsledek je to pro nás velmi důležitý, protože ukazuje úspěšný rozvoj projektů našich zákazníků a ti navíc spolupráci s námi ještě zintenzivňují. 

Díky zvýšení výnosů můžeme růst i my ve smyslu investic do našich týmů a rozvoje inovativních řešení. Zmínit můžeme třeba softwarový nástroj Evita DB, který vyvíjíme společně s Univerzitou Hradec Králové. Toto unikátní databázové řešení bude součástí našich stávajících e-commerce projektů, což jim přinese například podstatně rychlejší zpracování dat.

V rámci skupiny FG jsme také významně podpořili další vývoj headless CMS a e-commerce platformy Edee.one.

O společnostech ve skupině FG

Skupinu FG tvoří pětice společností, které působí v multimediální, internetové a především v e-commerce sféře:

  • FG Forrest –⁠ Přední dodavatel intranetů, webů a e-commerce řešení. Z poslední doby zmiňme třeba unikátní online konfigurátor MyMoser nebo nový web pro Kooperativu. Koncem minulého roku potěšil také zisk 1. místa na WebTop100 za webové stránky Rodinného pivovaru BERNARD.
  • Edee.one –⁠ Provozovatel stejnojmenné headless CMS a e-commerce platformy pro správu webů, e-shopů a intranetů. Na platformě běží např. intranet skupiny ČEZ, e-shop Senesi a další desítky významných online projektů.
  • More.is.More –⁠ Společnost řeší komerční využití virtuální a rozšířené reality a exceluje v technologii 3D skenování. Možná už jste vyzkoušeli jejich mobilní aplikaci s rozšířenou realitou pro areál historického hospitálu Kuks nebo aplikaci pro Národní muzeum, ve které na obrazovce vašeho mobilu či tabletu ožije legendární plejtvák.
  • Flamesite –⁠ Producentská společnost s vlastním postprodukčním studiem. Pracuje na audiovizuálních dílech od televizních reklam po celovečerní hrané filmy. Aktuálně můžete v kinech vidět pokračování oblíbeného filmu Po čem muži touží 2, na kterém se studio podílelo.
  • Logos –⁠ Obsahově-kreativní agentura se specializací na slova. Připravuje strategie, kreativní koncepty a obsah nejen pro digitální média. Podílí se na projektech třeba pro ŠKODA AUTO, Moser nebo Malfini.

Naše plány pro rok 2022? Opět plánujeme dosáhnout dvojciferného růstu a investovat do vývoje Evita DB i platformy Edee.one. A samozřejmě být i nadále pevnou oporou všech našich klientů při rozvoji jejich online podnikání.

Mohlo by vás zajímat

Náš B2C a B2B e-shop pro SENESI získal už pět významných ocenění

SENESI patří mezi naše dlouhodobé klienty, s nimiž průběžně rozvíjíme jejich online řešení. Těší nás, že to oceňují jak zákazníci, tak poroty prestižních soutěží.

Celý článek

Vybojovali jsme 2. místo na WebTop100 za projekt pro Armádu ČR

Jsme hrdí na to, že kvalitu tak významného řešení ocenila porota největší soutěže digitálních projektů v Česku a na Slovensku. Pojďme si jej představit.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku