„Před 20 lety bylo těžké přesvědčit firmy k tomu, aby měly webové stránky.“ Rozhovor s Radovanem Jelenem na rádiu Zet

Chceme něco koupit, ale nevíme přesně od koho. Kdo nám poradí? No přece internet!

Dnes je internet jedním z nejmocnějších reklamních prostředků, což mnozí berou jako samozřejmost. Před dvaceti lety se však komerční firmy při nabídce vytvoření webu na míru zdráhaly. Internet považovaly za okrajové, nepodstatné médium. S postupně rostoucím počtem uživatelů ale internet nabýval na významu a firmy ho začaly opatrně využívat pro vlastní propagaci. V současné době má svoje webové stránky naprostá většina z nich.

Společnost FG Forrest v letošním roce slaví 20. výročí založení. O tom, jak se z malé hronovské firmy produkující offline prezentace na CD stal poskytovatel precizních webových řešení pro klienty z celé ČR, hovořil ve vysílání rádia Zet Radovan Jelen, ředitel Forresta.

Tento rozhovor si můžete poslechnout na webových stránkách rádia Zet.

Mohlo by vás zajímat

Z Fénix Awards 2024 si odnášíme trojici ocenění!

Fénix Awards je žebříčkem toho nejlepšího, co se za uplynulý rok stalo v českém obsahovém marketingu. Úspěch nás tak těší o to víc.

Celý článek

Jak to u nás chodí aneb proč nám minulý rok přišlo 420 životopisů?

Oceňované projekty, firemní kultura i profesní růst – to jsou podle nás hlavní důvody, proč jsme v roce 2023 zaujali tolik uchazečů.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku