Pražská teplárenská má web od FG Forrest

Pražská teplárenská a.s. výrazně inovovala svůj informační portál. Jeho cílem je lepší a přehledná komunikace se zákazníky. Autorem nového webu je, na základě vyhraného tendru, agentura FG Forrest, a.s.

Před samotným návrhem nového webu proběhla důkladná analýza stávajícího řešení. Ta zkoumala nejen technickou část, ale intenzivně se věnovala také potřebám a uživatelským zvykům stávajících návštěvníků webu.

Teprve na základě výsledků analýz vznikal návrh nového webu. Design je jednoduchý, přehledný a plně responzivní. Respektuje požadavek na jednoduchost a rychlou cestu uživatele k důležitým informacím.

Konverzním požadavkem webu je vyplnění kontaktního formuláře, online smlouvy a odběr zpravodaje Pražské teplárenské.

Technologicky je web postaven na redakčním systému Edee CMS třetí generace. Ten umožní rychlou aktualizaci informací v rámci portálu a redaktorům významně usnadní práci.

Nový web Pražské teplárenské měl, mimo jiné, za úkol představit společnost jako moderní a flexibilní, s velkým zájmem komunikovat se stávajícími i novými klienty. A to se, myslím, beze zbytku podařilo, hodnotí výsledek projektu Lucie Šabatová, Account Managerka FG Forrest, a.s.

Naše nové webové stránky nyní poskytují informace pro zákazníky a širokou veřejnost v přehledné a přívětivé podobě. Navíc zde mohou zákazníci získat aktuální informace o haváriích či plánovaných odstávkách prostřednictví interaktivní online mapy. Nechybí ani přehledná mapa našich sítí či animace výroby a dodávek tepla, říká k projektu Mgr. Radek Ježdík, specialista komunikace Pražská teplárenská a.s.

Mohlo by vás zajímat

Naše datová knihovna pro Skupinu ČEZ sbírá ocenění i v zahraničí

Online ESG datová knihovna v roce 2023 získala několik prvních míst na prestižních soutěžích, včetně dvou zahraničních. Seznamte se v našem článku.

Celý článek

Z Fénix Awards 2024 si odnášíme trojici ocenění!

Fénix Awards je žebříčkem toho nejlepšího, co se za uplynulý rok stalo v českém obsahovém marketingu. Úspěch nás tak těší o to víc.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku