Minulý rok jsme spustili nový e-shop autorizovaného prodejce šperků Pandora. Má skvělé výsledky a postupně jej dále rozvíjíme třeba o gravírování nebo zákaznickou sekci.
Příběh Milagra
V roce 2009 bylo Milagro mezi prvními, kdo v Česku začal nabízet šperky Pandora. Z jedné objednané skříňky šperků se Milagro vypracovalo až na oficiálního partnera této dánské společnosti. Otevřelo několik kamenných poboček a v roce 2019 se rozhodlo spustit e-shop. Milagru se dařilo natolik, že přerostlo možnosti původního online řešení a bylo nezbytné ho posunout na další úroveň.
Tak oslovili nás v FG Forrest a po první schůzce bylo jasno. Nový e-shop dodáme my.
Design a texty, které prodávají: Luxus, elegance a jednoduchá cesta k nákupu
V FG klademe důraz na všechny aspekty online řešení – precizní analýzu, grafické návrhy, obsah, kódování i důkladné testování. Stejné to bylo u Milagra.
Nejdříve jsme se do hloubky seznámili s byznysovým modelem, očekáváními a cílovou skupinou. Šlo to hladce, protože lidé z Milagra jsou akční, nadšení a otevření. Na základě toho jsme navrhli technologie, nachystali design a obojí s klientem rychle odladili.
U grafického návrhu jsme vzhledem k segmentu šperků šli cestou detailních fotografií, videí a doprovodných animací. Každý šperk tak má dostatek prostoru a hezky vynikne. V případě UX jsme dbali na to, aby nákupní cesta zákazníka byla přímočará a objednání bezproblémové.

Součástí řešení je také online konfigurátor gravírování. Díky němu mohou zákazníci vytvořit skutečně unikátní šperk s osobním sdělením.
Ze zákaznické analýzy vyplynulo, že velká část zákazníků kupuje šperk jako dárek. Nachystali jsme tedy dárkového průvodce, který jim pomáhá s výběrem ideálního šperku podle příležitosti nebo obdarované osoby.
K úspěchu e-shopu přispívá také systematická práce s obsahem. Zde se opíráme o expertízu obsahové agentury Logos ze skupiny FG, kterou vede elitní copywriter a tvůrce několika knižních bestsellerů Pavel Šenkapoun. Ten na základě důkladné analýzy klíčových slov navrhl SEO strategii a obsahový plán, podle něhož copywriteři z Logosu připravili texty vybraných produktů a kategorií.
Následně na to navázali tvorbou blogových článků v češtině a slovenštině. Každý měsíc tak pro Milagro vzniká minimálně jeden článek, který přispívá k lepším výsledkům e-shopu v organickém vyhledávání a k podpoře značky.

Moderní technologie a spolehlivá platforma Edee.one
Nový e-shop Milagra jsme postavili na technologiích, které mu poskytují maximální rychlost, výkon i zabezpečení. U frontendu jsou to například React a Next.js. Mimořádnou rychlost práce s daty zajišťuje naše unikátní databázové řešení evitaDB (např. zobrazení, filtrování nebo propočty cenových variant produktů).
Vše běží na headless CMS & e‑commerce platformě Edee.one. Jedná se o moderní systém pro snadnou správu webů a e-shopů, na kterém jsme v FG Forrest postavili řešení pro všechny naše klienty. Jeho stabilitu, bezpečnost a všestrannost dokazuje fakt, že mu věří i největší firmy v Česku – Skupina ČEZ, pojišťovna Kooperativa nebo T-Mobile.
Právě díky Edee.one nebyl například problém napojit Milagro na oblíbený ekonomický software POHODA.

Až 100% nárůst obratu oproti předchozímu řešení
Ve spojení s kampaněmi Milagra si nový e-shop v předvánočních měsících připsal meziroční nárůst obratu o 100 %. V dalších měsících rostl obrat meziročně o desítky procent a růst stále pokračuje.
Řešení dále rozvíjíme – vylepšujeme zákaznickou zkušenost a optimalizujeme nákupní proces k ještě vyšší efektivitě. Díky těmto inovacím je pro zákazníky nakupování stále pohodlnější. Nepochybujeme, že to povede k trvale rostoucím prodejům.
Zaujaly vás výsledky Milagra a rádi byste posunuli dál i váš e-shop? Rádi navrhneme efektivní řešení na míru i vám. Stačí se nám ozvat.