Nová zimní microsite pro Ferrero Česká

Nová soutěž o chladicí lahev Chladnosku je organizována společností Ferrero Česká a trvá od 1. 1. do 30. 4. 2012. Seznámíte se s ní na speciální microsite, kterou na základě dodaného vizuálu zpracovala a naprogramovala internetová agentura FG Forrest.

Spolupráce Forrestů s reklamní agenturou Leagas Delaney a společností Ferrero Česká tak pokračuje další, v pořadí jižčtvrtou kampaní. Podle výsledků těch minulých můžeme i této předvídat a přát úspěch a zájem uživatelů.

V hlavní roli jsou opět chlazené tyčinky Kinder. Tentokrát se soutěží o designovou chladicí lahev v neoprenovém obalu - ideální pro děti jak do školy, tak pro volný čas. Na výběr je ze dvou barevných variant lahví a lze je získat už za 15 obalů od chlazených tyčinek Kinder. Princip soutěže i získávání cen jsou tradičně stejné jako v předchozích letech.

Microsite stručně, přehledně a s ohledem na cílovou skupinu informuje o pravidlech soutěže a samotných produktech. Nová pravidla ovšem vyžadují ověření věku toho, kdo vstupuje na stránku. Jde o ochranu velmi malých dětí před reklamou. I na této microsite se tedy objeví neoblíbený, ale nutný prvek vstupního zadání věku.

Ferrero Česká s.r.o. je dovozcem a distributorem cukrovinek značek Ferrero, Kinder, Nutella nebo Tic Tac. Společnost je součástí celosvětově působící skupiny Ferrero International S.A.

Leagas Delaney je reklamní agentura, která byla založena Timem Delaneyem v roce 1980. Dnes má pobočky v Londýně, Hamburku, Římě, Miláně, Shanghai a v Praze. Pobočka Leagas Delaney Praha byla otevřena v listopadu roku 2006 a prvním klientem agentury se stala společnost ŠKODA AUTO. Mezi její další klienty patří, kromě společnosti Ferrero, také Rajec, Eni Slovensko a další.

Mohlo by vás zajímat

Bezpečnost informací je naše priorita – získali jsme certifikaci ISO 27001

Abychom našim klientům dokázali, že náš systém managementu bezpečnosti informací bereme opravdu vážně, podnikli jsme řadu kroků k tomu, abychom získali certifikaci normy ISO 27001.

Celý článek

Vybojovali jsme 2. místo na WebTop100 za projekt pro Armádu ČR

Jsme hrdí na to, že kvalitu tak významného řešení ocenila porota největší soutěže digitálních projektů v Česku a na Slovensku. Pojďme si jej představit.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku