Komunikace s franšízanty nikdy nebyla jednodušší díky LSM portálu od FG

Řízení procesů s franšízanty je vždy oříšek. Jak to udělat co nejjednodušeji, aby všechny informace byly přehledně na jednom místě, měli k nim přístup všichni zúčastnění a mohli sledovat okamžitou zpětnou vazbu o provedených úkonech? Ideálním řešením je extranet od e-commerce agentury FG Forrest.

FG Forrest pomáhá franšízantům fastfoodového řetězce s objednávkami a tiskem propagačních materiálů pro Local Store Marketing. Online B2B systém (LSM portál) umožňuje franšízantům objednávat konkrétní materiály k vlastním nebo centrálně řízeným kampaním.

"Proces přípravy marketingových materiálů se tak výrazně usnadnil. Každá franšíza si může vybrat z aktuálních reklamních materiálů a připravit je k tisku na míru vlastní restauraci. Materiály si pak nechá vytisknout buď u společné reklamní agentury nebo vygeneruje tisková data, která zpracuje regionální tiskárna," říká Martin Petrášek, marketingový manažer e-commerce agentury FG Forrest.

Cílem LSM portálu od FG Forrest bylo zautomatizovat výrobu tiskovin, jako jsou například letáky na podtácy, plakáty, plachty, polepy na dveře, CLV a billboardy, které franšízanti využívají nejen ve svých restauracích, ale také v bezprostředním okolí. "Franšízant se může snadno orientovat, která kampaň právě běží, kdy začíná další, a s předstihem se na ni nachystat. Jednoduše tak skloubí plánování vlastních lokálních kampaní s povinnými centrálními," vysvětluje Petrášek.

Co konkrétně LSM portál pro franšízanty umí?

Extranet byl navržen tak, aby byl pro uživatele co nejjednodušeji použitelný. Každý franšízant si může ze seznamu vkládaného centrálou vybrat kampaň, které se bude účastnit, nebo si vytvořit vlastní kampaň s předepsanými prvky a nechat si ji schválit. Jsou zde nastavena oprávnění, kdo co může vkládat, editovat, případně jen vidět a komentovat nebo dokonce schvalovat. "Proces objednávek materiálů ke kampani se tak posunuje krok za krokem po splnění zadaných podmínek, tedy úkonů kompetentních osob," říká Martin Petrášek.

Franšízant může sledovat stav své objednávky tištěných materiálů a hned vidí, jestli je kompletní nebo zda je potřeba dodat informace či něco upravit. Počet kroků ve workflow se přizpůsobuje složitosti kampaní. Čím jednodušší kampaň, tím méně kroků a snadnější celý proces výroby. Každý účastník v každém okamžiku procesu vidí, jaký úkon má v návaznosti na koho jiného (agenturu, centrálu) následovat - kdo co musí doplnit, rozhodnout či schválit. Na ploše portálu jsou pro tento účel nachystaná barevná Call-to-Action tlačítka, která účastníky intuitivně vedou procesem objednávek a jejich schvalování.

"Součástí portálu je také diskusní modul pro sdílení zkušeností mezi jednotlivými provozovnami. Franšízanti tam mají možnost předávat si názory na konkrétní kampaně, případně další informace," dodává Martin Petrášek s tím, že v LSM portálu je možné pracovat i se statistikami využití kampaňových kódů z vytištění materiálů.

Chcete také extranet, B2B portál nebo intranet od FG Forrest? Přečtěte si, jak je vyvíjíme.

Mohlo by vás zajímat

Redesign webu pojišťovny Kooperativa (záznam přednášky z UX Day 2023)

Podívejte se na záznam přednášky o rozsáhlém redesignu, který jsme realizovali pro pojišťovnu Kooperativa. Těšte se na čísla, data i různé zajímavosti!

Celý článek

Z Fénix Awards 2024 si odnášíme trojici ocenění!

Fénix Awards je žebříčkem toho nejlepšího, co se za uplynulý rok stalo v českém obsahovém marketingu. Úspěch nás tak těší o to víc.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku