Jak si Apple poradil s dotěrnou reklamou

Nový prohlížeč Safari, který Apple uvolnil ke stažení pro počítače i mobily, zasadil cílené reklamě přímo smrtící ránu – umožnil uživatelům zablokovat sledování jejich aktivit, bez kterého cílená reklama neví, na koho cílit.

Uživatelé to uvítali, marketéři se chytají za hlavu. Svůj pohled na věc vyložil v článku pro magazín Faktor S analytik e-commerce Martin Petrášek. Jeho názor převzal také server idnes.cz.

Článek ve formátu PDF si můžete přečíst na našem webu.

Mohlo by vás zajímat

Jak to u nás chodí aneb proč nám minulý rok přišlo 420 životopisů?

Oceňované projekty, firemní kultura i profesní růst – to jsou podle nás hlavní důvody, proč jsme v roce 2023 zaujali tolik uchazečů.

Celý článek

Bezpečnost informací je naše priorita – získali jsme certifikaci ISO 27001

Abychom našim klientům dokázali, že náš systém managementu bezpečnosti informací bereme opravdu vážně, podnikli jsme řadu kroků k tomu, abychom získali certifikaci normy ISO 27001.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku