Jak si Apple poradil s dotěrnou reklamou

Nový prohlížeč Safari, který Apple uvolnil ke stažení pro počítače i mobily, zasadil cílené reklamě přímo smrtící ránu – umožnil uživatelům zablokovat sledování jejich aktivit, bez kterého cílená reklama neví, na koho cílit.

Uživatelé to uvítali, marketéři se chytají za hlavu. Svůj pohled na věc vyložil v článku pro magazín Faktor S analytik e-commerce Martin Petrášek. Jeho názor převzal také server idnes.cz.

Článek ve formátu PDF si můžete přečíst na našem webu.

Mohlo by vás zajímat

Náš B2C a B2B e-shop pro SENESI získal už pět významných ocenění

SENESI patří mezi naše dlouhodobé klienty, s nimiž průběžně rozvíjíme jejich online řešení. Těší nás, že to oceňují jak zákazníci, tak poroty prestižních soutěží.

Celý článek

Redesign webu pojišťovny Kooperativa (záznam přednášky z UX Day 2023)

Podívejte se na záznam přednášky o rozsáhlém redesignu, který jsme realizovali pro pojišťovnu Kooperativa. Těšte se na čísla, data i různé zajímavosti!

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku