Náš B2C a B2B e-shop pro SENESI získal už pět významných ocenění
SENESI patří mezi naše dlouhodobé klienty, s nimiž průběžně rozvíjíme jejich online řešení. Těší nás, že to oceňují jak zákazníci, tak poroty prestižních soutěží.
Historicky první ročník soutěže Fénix content marketing znamenal úspěch pro internetovou agenturu FG Forrest a její klienty. Ve dvou online kategoriích získala finálové umístění se třemi projekty.
V kategorii newsletter zvítězil T-Mobile, který s agenturou FG Forrest spolupracuje na online novinkách více než sedm let. Druhé místo obsadil elektronický zpravodaj vydávaný společností ČEZ.
„Podstatnou výhodou direct e-mailingu s FG Forrest je komplexní přístup k problematice, který nám přináší solidní výsledky,“
říká Pavel Foršt, web manager, Mediální útvar Skupiny ČEZ.
„Spolupráce se společností T-Mobile je ukázkou ideálního vztahu agentury a klienta. Osvícený přístup a zájem o trendy v oblasti e-mail marketingu ze strany T-Mobile posunuje výsledky newsletteru výrazně kupředu. Za vše ostatní musím zmínit plně responzivní design newsletteru. To, o čem se mluví na konferencích a píše mnoho článků, je v T-Mobile už rok realitou. A ta realita zvýšila úspěšnost newsletteru o cca 21 %,“
komentuje úspěch forrestí specialista na newslettery Martin Halama.
Kategorie webových stránek měla na shortlistu také forrestího kandidáta – web společnosti USSPA. Ten v konkurenci přihlášených webů hrdě obstál. Web založený na designu špičkových produktů a vyvolávání emocí je výraznou změnou v dosavadní internetové komunikaci společnosti USSPA.
Soutěž Fénix content marketing je nováčkem mezi zažitými tradičními soutěžemi v českém prostředí. Počet přihlášených prací, komunikace s agenturami, organizace slavnostního večera a pečlivě vybraná odborná porota však naznačuje, že jde o profesionálně připravenou akci s potenciálem stát se pevným pilířem a měřítkem úspěchu pro marketéry, PR manažery a specialisty na komunikaci. Jde o ucelený koncept, jehož součástí jsou, mimo jiné, knihovna firemních publikací, výstava s názvem Nikdy bez obsahu – content marketing a tematický diskusní večer