EvitaDB – inovace pro e-shopy od FG Forrest je zase o kus dál
Moderní databáze evitaDB pro e-shopy naplňuje očekávání našich vývojářů. Podívejte se na první výsledky z nasazení a nové funkce našeho vlastního produktu.
Mapa úspěchu má dalšího člena. Organizace Czech Top 100 zařadila do svého seznamu vyvolených dodavatele webových řešení FG Forrest. Česká televize navíc o této původně náchodské společnosti odvysílá dokumentární pořad.
V projektu organizace Czech Top 100, kde sedmdesát významných českých firem popisuje svou vlastní cestu za úspěchem, se FG Forrest objevil po boku velkých společností napříč různými odvětvími. Původně náchodská „garážovka“ se v Mapě úspěchu určitě neztratí a má rozhodně čím inspirovat. Za téměř dvacet let se z ní totiž postupně stala úspěšná firma s více než padesáti oborovými oceněními, jež výrazně přerostla hranice královéhradeckého regionu. Postupně otevřela pobočky v Praze a Hradci Králové a v jejích referencích se začala objevovat zvučná jména klientů. Historie agentury jasně ukazuje, že se nejedná o chvilkový úspěch, ale díky dlouhodobě kvalitní práci se Forresti trvale usídlili mezi nejrenomovanějšími dodavateli internetových řešení.
„To, co nás nejvíce vystihuje, je naše práce a především pak webové projekty pro klienty, jako jsou ČEZ, McDonald’s, Komerční banka, Prague International Marathon nebo třeba Rodinný pivovar Bernard, jenž je na Mapě úspěchu také,“
charakterizuje práci FG Forrest ředitel Radovan Jelen.
Součástí umístění na Mapu úspěchu je medailonek, jenž odvysílá Český rozhlas, a pořad natočený pro Českou televizi. Ten divákům nabídne unikátní pohled na fungování agentury a pomůže přiblížit cestu, kterou Forresti museli ujít, než se dostali mezi elitu. Zároveň představí společnost jako správně fungující tým, který je schopen ve správný okamžik zapnout na plné obrátky a odvést naprosto profesionální práci. To je i důvod proč někteří klienti, ale i zaměstnanci, jsou s FG Forrest více než deset let.
„Zaměřujeme se na služby a špičkovou péči o naše klienty, takže jsme úspěšní, když jsou úspěšní naši zákazníci - vždycky budeme spíše v pozadí. Ocenění nás těší, protože se můžeme srovnávat s úspěšnými i z jiných oborů,"
pochvaluje si Radovan Jelen zařazení na Mapu úspěchu.
Jak to vypadá uvnitř jedné z nejrenomovanějších tuzemských agentur, se diváci mohou podívat v pondělí 29. června na prvním programu České televize.
Mapa úspěchu
Na sedmdesát českých společností se s vámi podělí o unikátní příběhy, které popisují jejich cestu za podnikatelským úspěchem. Diváci České televize, posluchači Českého rozhlasu a čtenáři Deníků sledují od 15. října 2014 příběhy společností, které se mohou hrdě ohlédnout za svojí minulostí. Osudy a úspěchy firem dokladují i proměny české společnosti za posledních pětadvacet let.