Náš B2C a B2B e-shop pro SENESI získal už pět významných ocenění
SENESI patří mezi naše dlouhodobé klienty, s nimiž průběžně rozvíjíme jejich online řešení. Těší nás, že to oceňují jak zákazníci, tak poroty prestižních soutěží.
FG Session je interní, výhradně pro naše klienty určený workshop, během kterého prezentujeme nové trendy, produkty a zajímavosti ze života Forrestů.
Nápad uspořádat tento formát pravidelného setkávání jsme měli v loňském roce. Na trhu se objevila celá řada odborných konferencí s různým zaměřením a kvalitou. Mnohdy na nich řečník nadhodí téma jen velice povrchně a ještě pouze teoreticky. Forresti umí jít do hloubky a mohou to prakticky dokázat na řadě projektů. Jednoduše ve FG o trendech jen netlacháme, ale makáme na nich.
Primárním cílem FG Session není aktivní prodej našich produktů a služeb. Chceme klientům sdělit poselství: “Jsme tady a jsme tu pro vás. V mezidobí, kdy se nevidíme, neustále makáme na nových produktech a vychytávkách, o které se s vámi chceme co nejdříve podělit. Nemusíte chodit po konferencích, my vám připravíme vše na míru a v přímé souvislosti s vašimi online aktivitami.“
První FG Session na sebe nenechala dlouho čekat a dnes už máme za sebou celkem čtyři setkání: Google Analytics, Copywriting, Edee CMS, Newslettery. V nejbližších týdnech plánujeme další akci na téma Grafické vychytávky a dále máme v zásobě témata: Plánování projektů, Heatmapy, Online PR, Video…
Klienti nám svěřují svá webová řešení a chtějí od spolupráce s námi více než jen „suché“ nabídky. Osobní setkání v rámci FG Session nám dává jedinečnou příležitost zjistit okamžitou zpětnou vazbu s možností na místě řešit skutečné problémy a potřeby našich klientů.
Co mě osobně nejvíce dostalo? Otevřenost klientů a ochota sdílet informace. Je to dáno tím, že zástupci našich klientů si primárně na trhu nekonkurují a mají vlastně podobné cíle a starosti. Podařilo se nám spojit ono příjemné s užitečným. Sdílení skutečně přínosných odborných informací a detailní diskuse nad daným tématem. Když k tomu připočtu super prostředí našeho sídla a vynikající catering, tak to prostě nemá chybu.
„Bylo dobré, že se ukazovalo v jednotlivých sekcí více webů a hlavně, že se ukazoval ten náš a říkaly se k tomu konkrétní věci a na konkrétní věci se člověk mohl rovnou podívat a vidět, co tedy je možné v GA najít… Také myslím, že je dobře, že tam bylo více společností. Člověka díky dotazům druhých napadaly nové věci…“ (Buřinka)
„Výborně pojatá akce, příjemná atmosféra, dobře zvolené aktuální téma, klientce to dalo víc touto formou než oficiální. Příští podobné akce se velmi ráda zúčastní.“ (Komerční pojišťovna)
„Děkujeme za včerejší prezentaci v příjemném prostředí a atmosféře. Upozornění na věci, které bychom mohli dělat jinak a lépe, je vždy přínosem.“ (ČEZ)
Pokud jste naším klientem a máte zájem o účast na některém z dalších FG Session, obraťte se na svého Account Managera. Odborně pokecáme.