FG Forrest: Vzdělávání klientů nese výsledky

Tematická neformální setkávání s klienty s názvem FG Session začala na jaře letošního roku pořádat internetová agentura FG Forrest. Výsledky jsou přínosné.

FG Sessions představují vybraným klientům agentury specifickou problematiku některých online procesů, specializací, nástrojů a trendů tak, aby při vzájemné komunikaci mezi klientem a agenturou docházelo k většímu porozumění.

Klienti během příjemné rozpravy v neformální atmosféře, nad kávou či sklenkou vína, pronikají do tajů online oborů. Výsledkem je pak mnohem jasnější zadávání úkolů od klienta a vyšší porozumění ze strany agentury. Během FG Sessions si klienti a agentura vyměňují poznatky, sdílejí si svoje představy a informují se o procesech, o kterých mnohdy druhá strana nemá tušení.

 V průběhu FG Sessions se najde velký prostor pro inovace a představení nových řešení nebo produktů, které mohou klientům i agentuře zjednodušit práci a snížit náklady. Příjemným vedlejším efektem je vzájemné poznávání klientů s ostatními zaměstnanci FG Forrest.

V rámci jedné FG Session se potkávají zástupci více klientů, což je z jejich strany hodnoceno kladně. Poznají tam specifika či nároky a požadavky jiných oborů podnikání. Zájem o další FG Sessions je velký. Po prázdninové pauze startuje další, podzimní FG Session a v jejich pořádání bude agentura FG Forrest pokračovat.

Klienti jsou vybíráni a zváni vždy podle předmětu připravované FG Session. Obchodní tým, jehož úkolem je péče o zákazníky, vytipuje ty, kterým by mohlo být dané téma přínosem.

Bylo dobré, že se ukazovalo v jednotlivých sekcích více webů a hlavně, že se ukazoval ten náš a říkaly se k tomu konkrétní věci a na konkrétní věci se člověk mohl rovnou podívat a vidět, co tedy je možné v GA najít… Také myslím, že je dobře, že tam bylo více společností. Člověka díky dotazům druhých napadaly nové věci…(Buřinka)

Výborně pojatá akce, příjemná atmosféra, dobře zvolené aktuální téma, klientce to dalo víc touto formou než oficiální. Příští podobné akce se velmi ráda zúčastní.(Komerční pojišťovna)

Děkujeme za včerejší prezentaci v příjemném prostředí a atmosféře. Upozornění na věci, které bychom mohli dělat jinak a lépe, je vždy přínosem. (ČEZ)

Mohlo by vás zajímat

Redesign webu pojišťovny Kooperativa (záznam přednášky z UX Day 2023)

Podívejte se na záznam přednášky o rozsáhlém redesignu, který jsme realizovali pro pojišťovnu Kooperativa. Těšte se na čísla, data i různé zajímavosti!

Celý článek

EvitaDB – inovace pro e-shopy od FG Forrest je zase o kus dál

Moderní databáze evitaDB pro e-shopy naplňuje očekávání našich vývojářů. Podívejte se na první výsledky z nasazení a nové funkce našeho vlastního produktu.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku