Náš B2C a B2B e-shop pro SENESI získal už pět významných ocenění
SENESI patří mezi naše dlouhodobé klienty, s nimiž průběžně rozvíjíme jejich online řešení. Těší nás, že to oceňují jak zákazníci, tak poroty prestižních soutěží.
S pozměněným logotypem vstupuje do roku 2019 společnost FG Forrest, poskytovatel e-commerce a webových řešení pro úspěšné české i zahraniční firmy. Písmena "FG" se přesunula na sytě červený podklad, a díky tučnějšímu fontu nyní logo působí výrazněji, dynamičtěji.
Impulsem k faceliftu loga byla změna zaměření FG na vývoj e-shopů a dalších e-commerce řešení, jímž společnost prošla v uplynulých dvou letech. Nové logo zatraktivňuje značku FG, zejména při používání v sociálních médiích.
"Během 8 let používání našeho dosavadního loga došlo v oboru korporátní identity k vývoji, který nás nemůže minout," poznamenal k faceliftu Martin Petrášek, manažer komunikace a marketingu FG Forrest. "Vznikají další a další značky, čím dál víc textových informací je vizualizováno s cílem vyniknout v záplavě ostatních. Proto nastal čas zvýraznit značku, která působí v internetovém oboru už déle než 20 let a jejíž grafický styl vždy patřil k nejoceňovanějším," doplnil Petrášek.
Spolu s novým logotypem začíná FG Forrest používat firemní slogan "Running to victory". Symbolizuje úsilí, s nímž společnost vyvíjí a spravuje e-shopy, webové prezentace, intranety a on-line kampaně. Cílem je vždy maximální obchodní přínos pro klienta: Společná cesta k vítězství.
Mezi e-commerce řešení, vyvinutá v uplynulém roce pro klienty FG, patří např. internetový inspirační katalog na webu RAKO.cz, e-shopy Senesi.cz a Trikator.cz nebo web pro on-line prodej nejznámějšího životního pojištění v ČR, Flexi.cz.