Dvě zlata, jeden bronz a hlavní cena z WebTop100 pro FG Forrest!

V letošním ročníku prestižní soutěže WebTop100 zabojovaly tři naše projekty. Máme tedy velkou radost, že porota všechny tři „postavila na bednu.“ A získali jsme i hlavní cenu soutěže – Autor roku!

WebTop100 je největší soutěž digitálních řešení v Česku a na Slovensku. Podle slov organizátorů se jedná o „galerii skvělých nápadů a inovativních řešení, kde je na jednom místě shromážděno to nejzajímavější z digitálního marketingu“. A protože i letos byla konkurence velmi silná, těší nás umístění všech přihlášených projektů o to víc. 

1. místo za nový web pro Kooperativu

S webem koop.cz jsme si odnesli první místo v kategorii Firemní web velké firmy. Kooperativa totiž potřebovala nové řešení webových stránek pro svých 2,5 milionu stávajících klientů a také pro oslovení těch nových. 

Nejprve jsme provedli rozsáhlou analýzu konceptu, UX, designu i technického řešení a pak se pustili do práce. Výsledkem je rychlý a přehledný web s mimořádně rychlou cestou ke sjednání pojištění online. 

Bližší informace zjistíte v našem článku Novým webem od FG Forrest si Kooperativa pojistila moderní online prezentaci.


1. místo za designový e-shop pro Warehouse #1

V kategorii Ecommerce - malé B2C projekty jsme získali 1. místo s e-shopem předního hráče na trhu s prémiovými destiláty v České republice – Warehouse1.cz. Porota ocenila třeba design e-shopu zaměřený na výjimečnost prodávaných produktů, propojení s redakčním obsahem nebo online konfigurátor dárků. Důležité je i napojení na ekonomický systém Pohoda nebo využití kvalitních fotografií stylizovaných do míst původu prodávaných nápojů. 

To vše napomohlo k tomu, že se investice do e-shopu klientovi vrátila za méně než půl roku od spuštění.

3. místo za unikátní online konfigurátor pro Moser

V kategorii Ecommerce - malé B2C projekty získal ocenění také projekt unikátního online konfigurátoru MyMoser. Tvořili jsme jej pro legendárního výrobce křišťálu Moser a dnes si tak zákazníci mohou přizpůsobit některý z klasických produktů této sklárny podle svých představ. Třeba výběrem z mnoha typů barev, rytin, oroplastik nebo vlastního monogramu. 

Dohromady jde o desítky tisíc možných kombinací produktů a ze všeho nejdříve jsme museli přijít na to, jak je všechny věrně zobrazit online. Nakonec se nám to povedlo i díky kolegům ze společnosti More.is.More, která je součástí skupiny FG. Můžete si o tom přečíst v našem článku MyMoser – Jak zobrazit 200 tisíc kombinací produktů na e-shopu.

Všechny tři projekty běží na headless CMS & e‑commerce platformě Edee.one. Weby, e-shopy a intranety v něm spravují významné české i nadnárodní společnosti.

Získali jsme i hlavní cenu soutěže – Autor roku 

Když už jsme si mysleli, že nemůžeme mít z úspěchů našich projektů větší radost, vyvedli nás organizátoři z omylu. Na konec totiž vyhlásili také kategorii Autor roku, což je ocenění pro nejlepší tvůrce daného roku. A to se nám letos podařilo získat! Při té příležitosti se samozřejmě museli dát dohromady všichni Forresti, kteří byli na akci, a udělat společné foto:

 


Děkujeme organizátorům WebTop100 za další povedený ročník. Už teď přemýšlíme, které projekty vyšleme do boje příště!

Mohlo by vás zajímat

Vybojovali jsme 2. místo na WebTop100 za projekt pro Armádu ČR

Jsme hrdí na to, že kvalitu tak významného řešení ocenila porota největší soutěže digitálních projektů v Česku a na Slovensku. Pojďme si jej představit.

Celý článek

Náš B2C a B2B e-shop pro SENESI získal už pět významných ocenění

SENESI patří mezi naše dlouhodobé klienty, s nimiž průběžně rozvíjíme jejich online řešení. Těší nás, že to oceňují jak zákazníci, tak poroty prestižních soutěží.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku