EvitaDB – inovace pro e-shopy od FG Forrest je zase o kus dál
Moderní databáze evitaDB pro e-shopy naplňuje očekávání našich vývojářů. Podívejte se na první výsledky z nasazení a nové funkce našeho vlastního produktu.
Skupina ČEZ přináší prostřednictvím nového Zákaznického programu Šťáva volnočasové aktivity s výhodami u více než tří set partnerů z celé republiky.
Slevy z oblasti sportu, kultury, zábavy i cestování mohou využívat přibližně tři miliony zákazníků z řad domácností se svými rodinami. Program v praxi znamená například výhodné vstupenky na známé hrady a zámky, levnější vstupné do sportovních center, aquaparků a do celé řady zajímavých míst, jejichž návštěva potěší všechny věkové kategorie. Zákazníci si mohou vybírat z aktivit po celém území České republiky.Technické řešení Šťávy realizovala internetová agentura FG Forrest.
Zákaznický program Šťáva je určen zákazníkům Skupiny ČEZ z řad domácností a jejich rodinám. Zapojeno je přes 300 partnerů z celé České republiky nabízejících zážitky z oblasti sportu, kultury, zábavy a cestování. V každém kraji nabízí program minimálně 20 destinací, takže je opravdu z čeho vybírat. Kompletní seznam partnerů a kupóny na slevy jsou k dispozici na internetové stránce www.stava.cz„Našim zákazníkům chceme nabídnout výhody pro trávení volného času a aktivity, které si lidé rádi užívají, ovšem s námi za cenově atraktivních podmínek. Zákaznický program Šťáva je určen primárně pro rodiny s dětmi, ale na své si přijdou i mladí či senioři,"
říká Alan Svoboda, ředitel divize obchod Skupiny ČEZ. Nabídka partnerů není konečná, budou přibývat noví. Velká obměna proběhne vždy před zimou a jarem tak, aby odpovídala následující sezóně. Zákaznický program Šťáva spouští Skupina ČEZ pro přibližně tři miliony zákazníků odebírajících elektřinu či plyn. Výdaje na volnočasové aktivity jsou jedny z prvních, které lidé při zhoršování finanční situace krátí. Díky Zákaznickému programu Šťáva a levnějším vstupům ale nemusí své zájmy omezovat. „Spolupráce je oboustranně prospěšná. Partneři poskytují slevy na vstup výměnou za velké množství potenciálních návštěvníků, které ČEZ jako své zákazníky nabídkou osloví,"
dodává Alan Svoboda.
Zákaznický program Šťáva je určen pro všechny zákazníky z řad domácností, kteří odebírají od Skupiny ČEZ elektřinu nebo plyn. To je jediná podmínka pro přihlášení do programu a čerpání všech výhod, které nabízí. Nezáleží tedy na výši spotřeby nebo na produktové řadě, kterou zákazník používá.Program mohou v plné šíři využít dlouholetí zákazníci i ti, kteří podepsali smlouvu právě dnes. Informace o nabídkách a slevové kupóny zákazník nalezne na internetové stránce www.stava.cz nebo v časopise Šťáva, jehož aktuální číslo dostanou v průběhu června 2013 všichni zákazníci do svých schránek. Časopis je také k dispozici zdarma v Zákaznických centrech Skupiny ČEZ. Partneři o svém zapojení do Šťávy informují viditelným označením u vstupu.
Pro čerpání nabídky je nutné zaregistrovat se prostřednictvím jednoduchého formuláře, k jehož vyplnění je potřeba zadat pouze běžné osobní údaje, zákaznické číslo a číslo odběrného místa z faktury. Potom už si lze kupón vytisknout z výše uvedené internetové stránky nebo vystřihnout z časopisu, ale stačí i jeho zobrazení na displeji mobilního telefonu. Svoje zkušenosti, fotografie nebo tipy z výletů a jiných rodinných akcí si zákazníci mohou vyměňovat na facebookové stránce Šťávy. Více informací na www.stava.cz