Děje se

Jak sledovat chování uživatelů na webu? Pomůže Monkey Tracker

Nástrojů na měření, kam návštěvníci na webu klikají a kam doskrolují, je celá řada, většina z nich je pro marketéry a analytiky nevyhovující a drahá. Na trh, a nejen ten český, nyní vstupuje analytický nástroj Monkey Tracker,…

Celý článek

Čísla smyslu zbavená

„Nastavte měření a my se pak podle těch čísel rozhodneme.“ Logické, ne?

Celý článek

Ochočte si taky Google Tag Manager

Google Tag Manager je mocný nástroj od Googlu, který dovoluje rozsáhle konfigurovat vystřelování analytických událostí pomocí webového rozhraní... Je to opravdu tak cool? A vyplatí se ho použít?

Celý článek

Web společnosti TL-ULTRALIGHT má nový design

Výjimečný design a kvalitní obsah. Takto lze charakterizovat nový web známého výrobce ultralehkých letadel TL-ULTRALIGHT. Web adekvátně reprezentuje význam firmy i kvalitu letadel, která létají po celém světě.

Celý článek

Další veselá nemocnice – tentokrát ve Strakonicích

S Nadačním fondem Zdeňky Žádníkové spolupracujeme už několik let a za tu dobu se podařilo vymalovat dětské oddělení nemocnice v Náchodě a nově také dětské oddělení nemocnice ve Strakonicích.

Celý článek

Pražská informační služba má svůj korporátní web

Pražská informační služba – Prague City Tourism spustila svůj nový korporátní web, který již plně koresponduje s novým vizuálním stylem organizace.

Celý článek

13 problémů při vyhodnocení kampaní v Google Analytics

Proč některá čísla mohou být zavádějící? Kdy je lepší nic nenastavovat? Co je třeba nastavit před samotnou kampaní?

Celý článek

Think Blue. Run Blue. Mysli modře, běhej dobře!

Podařilo se nám něco výjimečného, co se v naší práci nestává každý den. Společným úsilím všech zúčastněných jsme přiměli stovky lidí, aby přišly do některého ze spřízněných showroomů Volkswagen, postavily se na běžecký pás a vypotily pár…

Celý článek

Nahlédněte pod pokličku FG Forrest

Sledujte nás na LinkedInu

Přeskočit na hlavní nabídku