Náš B2C a B2B e-shop pro SENESI získal už pět významných ocenění
SENESI patří mezi naše dlouhodobé klienty, s nimiž průběžně rozvíjíme jejich online řešení. Těší nás, že to oceňují jak zákazníci, tak poroty prestižních soutěží.
Firmy na webu na své zákazníky zkoušejí věci, které by v reálném světě byly absurdní. V on-linu to ale přijde divné málokomu… Nevěříte? Podívejte se s námi na druhý z pěti největších omylů, jichž se provozovatelé webů a e-shopů opakovaně a přes všechna doporučení dopouštějí.
I z hledání produktu na webu se může stát adrenalinová záležitost. Zákazník se stane lovcem a potřebná informace plachou kořistí. Jak dlouho asi bude zákazníka taková hra na stopaře bavit?
Nápovědou budiž fakt, že nefunkční nebo nedostatečně funkční vyhledávání znamená ztrátu až 84 % návštěvníků.
Pokud hned první stránka výsledků neobsahuje kýženou informaci nebo produkt, odchází z webu přes 60 % návštěv, z druhé stránky výsledků pak dalších 24 %. Na třetí stránku výsledků se tedy doplazí pouhých 16 % návštěv.
Skvělé, pomalu se blížíte k 0 %.