EvitaDB – inovace pro e-shopy od FG Forrest je zase o kus dál
Moderní databáze evitaDB pro e-shopy naplňuje očekávání našich vývojářů. Podívejte se na první výsledky z nasazení a nové funkce našeho vlastního produktu.
Ocenění za nejefektivnější e-shop roku a za třetí nejefektivnější využití Content & influencer marketingu si z letošní soutěže Internet Effectiveness Awards odnesla agentura FG Forrest. Uspěla s online obchodem s koupelnami a kuchyněmi Senesi.cz, a s kampaní využívající youtubery ke zvýšení prodeje designových batohů KROON.
Vítězství e-shopu Senesi.cz přinesl fakt, že se investice do jeho vývoje ve výši 2,33 milionu korun vrátila provozovateli již v prvním roce. „Úspěch tohoto našeho ’vlajkového’ e-commerce řešení plyne mj. z unikátního propojení e-shopu s interaktivní inspirační galerií,“ poznamenal k ocenění Petr Luňáček, Key Account Manager FG Forrest. „Lidé na Senesi.cz rádi nakupují mj. proto, že si pohodlně vyberou zboží na fotografiích jednotlivých koupelnových a kuchyňských sestav, a pak si zvolenou vanu či dlažbu snadno vloží přímo z inspirační fotografie do košíku, aniž by složitě procházeli stromovou strukturou katalogu jako v běžných e-shopech," doplnil Luňáček.
Třetí místo v IEA 2019 za kampaň na YouTube pro mezinárodní e-shop KROONWEAR.com přinesl FG fakt, že při investici nižší než 100 tisíc korun dosáhl klient díky zvýšeným prodejům batohů čistého zisku 735 tisíc korun za pouhé 3 měsíce. K takto skvělému výsledku přitom vedla unikátní metoda nazvaná reverzní remarketing, s níž analytici a specialisté online marketingu FG identifikovali youtubery vlivné v cílové skupině značky KROON. Díky ní jsme na klientském e-shopu dosáhli zvýšení prodejů na 10násobek.
Internet Effectiveness Awards je nejvýznamnější česká soutěž efektivity digitálních projektů, pořádá ji Asociace dodavatelů internetových řešení. V IEA 2018 zvítězila FG Forrest s webem životního pojištění Flexi.cz, o rok dříve s intranetem ČEZu, v roce 2014 s portálem mezinárodních běžeckých závodů RunCzech.com. Mezi oceněnými projekty v uplynulých letech byly rovněž oficiální turistický portál hlavního města Prague.eu, jednotný systém pro správu webů nákupních center CPI Property Group, web Komerční banky, Pražské teplárenské a další projekty.