Děje se

1. a 3. místo z IEA 2019 pro FG

Ocenění za nejefektivnější e-shop roku a za třetí nejefektivnější využití Content & influencer marketingu si z letošní soutěže Internet Effectiveness Awards odnesla agentura FG Forrest. Uspěla s online obchodem s koupelnami…

Celý článek

Univerzita Hradec Králové s novým webem od FG

Po 9 měsících jsme dokončili vývoj komplexního webového řešení UHK.cz. Vedle veřejných stránek zahrnuje vybrané funkce intranetu pro studenty a zaměstnance univerzity, nástroj pro rozesílání e-mailů a brzy přibude e-shop.

Celý článek

Mobilní aplikace od FG GROUP přináší rozšířenou realitu s hospitálem Kuks

Unikátní aplikaci s tzv. rozšířenou realitou, která otevírá turistům a návštěvníkům pamětihodností zcela nové dimenze, představila v areálu historického hospitálu Kuks společnost More.is.More, člen FG INTERNET & MULTIMEDIA GROUP. Jde…

Celý článek

ČNB má po intranetu od FG také nový web

Přehlednější struktura, responzivní design, rychlejší prohledávání obsahu a vyšší úroveň zabezpečení - to jsou hlavní přednosti nově spuštěných webových stránek České národní banky, které navrhla FG Forrest.

Celý článek

Potřetí cena ministryně za turistický portál Prague.eu

Nejlepší turistickou prezentací v kategorii Kraje, regiony a tudíž držitelem Ceny ministryně pro místní rozvoj se v soutěži Zlatý erb 2019 stal oficiální turistický portál hl. m. Prahy od FG Forrest. Vítězství jsme si odnesli

Celý článek

Pořádáme workshop o rozšířené realitě 21.2.2019

Zajímá Vás, jak může být Vaší firmě užitečná rozšířená realita (augmented reality – AR)? Jak díky ní upoutat pozornost nových potenciálních zákazníků nebo si udržet loajalitu stávajících? Jak vyvolat mediální zájem o Vás coby průkopníka…

Celý článek

FG Forrest představila nové logo

S pozměněným logotypem vstupuje do roku 2019 společnost FG Forrest, poskytovatel e-commerce a webových řešení pro úspěšné české i zahraniční firmy. Písmena "FG" se přesunula na sytě červený podklad, a díky tučnějšímu fontu nyní logo působí…

Celý článek

Biopotraviny: tajemství klíčových slov spočívá v chování zákazníků mimo internet

Jaký trik jsme použili na e-shopu Probio.cz, abychom zvýšili návštěvnost z organického vyhledávání 8krát a denní návštěvnost jsme téměř zdvojnásobili? Pochopili jsme, že se lidé v online obchodě s biopotravinami chovají stejně jako…

Celý článek

Nahlédněte pod pokličku FG Forrest

Sledujte nás na LinkedInu

Přeskočit na hlavní nabídku