Záplava firemních benefitů a my

Aby firmy získaly a udržely své zaměstnance, vymýšlí někdy až bláznivé firemní benefity.

„Benefity jako pingpongové stoly nebo vířivky na pracovišti se mi zdají opravdu extrémní. Jejich skrytým cílem je udržet zaměstnance v práci co nejdéle, třeba 16 hodin denně,“ tvrdí ředitel webové agentury FG Forrest Radovan Jelen. „To má ale krátkodobý efekt, který může fungovat ve společnostech, kde se zaměstnanci rychle mění. Naráz se jich naberou desítky, poté zas mnoho odejde,“ popisuje. „Životnost“ takových zaměstnanců je podle něj velmi krátká. Firmy je totiž doslova vytěží jako zdroje…

Více o tomto trendu a o našem pohledu na věc si můžete přečíst v článku z aktuálního Eura.

Mohlo by vás zajímat

Naše datová knihovna pro Skupinu ČEZ sbírá ocenění i v zahraničí

Online ESG datová knihovna v roce 2023 získala několik prvních míst na prestižních soutěžích, včetně dvou zahraničních. Seznamte se v našem článku.

Celý článek

Z Fénix Awards 2024 si odnášíme trojici ocenění!

Fénix Awards je žebříčkem toho nejlepšího, co se za uplynulý rok stalo v českém obsahovém marketingu. Úspěch nás tak těší o to víc.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku