WebTop100 2020: Tři stříbrné projekty FG Forrest

Ze tří různých kategorií si z letošní soutěže digitálních projektů odnesla e-commerce agentura FG Forrest ocenění za druhá místa.

V kategorii Nejefektivnější rozvoj webu získal 2. místo e-shop s prémiovým alkoholem Warehouse1.cz, který jsme pro společnost Ultra Premium Brands spustili v květnu 2020. Zabodoval díky vynikajícím obchodním výsledkům: Oproti starému e-shopu od předchozího provozovatele zaznamenal meziroční růst tržeb o 329 % a sedmimístná investice do vývoje nového e-shopu se klientovi vrátila za méně než půl roku.

2. místo v kategorii Autentická kariérní komunikace získala naše HR microsite https://kariera.fg.cz. Zájemcům o zaměstnání v FG poskytuje maximum informací o naší firemní kultuře. Popisuje je přitom specifickým “forrestím” (anti-korporátním) stylem, který nás charakterizuje po celých 22 let existence.

A konečně 2. místem v kategorii nejlepší Digitální PR ocenila odborná porota mobilní aplikaci Visit.More s rozšířenou realitou. Jsme jejím dodavatelem pro Královéhradecký kraj, přičemž vývoj probíhá v úzké spolupráci se společností More.is.More, která je členem skupiny FG. Rozšířenou realitu používáme i na dalších projektech, např. v e-shopu s koupelnami a kuchyněmi Senesi.cz nebo na webu Cafedock.com společnosti Dallmayr.

Mohlo by vás zajímat

FG Forrest v roce 2024 –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ prestižní ocenění, inovace a nové projekty

I minulý rok nám věřila velká jména českého byznysu, získali jsme několik cen a rozjeli nové projekty, včetně těch s mezinárodním přesahem.

Celý článek

Náš B2C a B2B e-shop pro SENESI získal už pět významných ocenění

SENESI patří mezi naše dlouhodobé klienty, s nimiž průběžně rozvíjíme jejich online řešení. Těší nás, že to oceňují jak zákazníci, tak poroty prestižních soutěží.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku