V showroomech Volkswagenu se bude běhat!

Do unikátní běžecké kampaně „Run Blue.“ se do 10. května 2014 mohou zapojit zákazníci showroomů Volkswagen v pěti městech ČR. V každém showroomu je nainstalován běžecký trenažér, na kterém mohou zájemci uběhnout libovolnou vzdálenost a podpořit tak výstavbu dětského hřiště. Kampaň vznikla ve spolupráci s pořadatelem běžecké ligy RunCzech, Prague International Marathon. Na technickém řešení se podílel FG Forrest.

Ve městě, kde zákazníci uběhnou nejdelší vzdálenost, postaví Volkswagen dětské hřiště, jehož podklad bude vyroben z recyklovaných pneumatik.

Soutěží se také individuálně a vítěze čeká horské kolo nebo zapůjčení vozu s plnou nádrží na celý týden. Aktuální stav uběhnutých kilometrů a celý průběh soutěže bude zaznamenán na www.runblue.cz.

Na realizaci webu i technickém řešení soutěže se podíleli Forresti. Jak uvedla projektová manažerka FG Forrest Lenka Šinkorová: „Běžecké trenažéry jsou napojeny na touch obrazovku s počítačem, kde se zobrazuje aktuální uběhnutá vzdálenost běžce i celého showroomu. Soutěžící se mohou zaregistrovat nebo běžet jen tak. Při běhu je bude navíc podporovat motivační video.

Celá kampaň je v souladu s filozofií „Think Blue.“, která vyznává šetrný přístup k životnímu prostředí. Jednoduchým spojením RunCzech a „Think Blue.“ vznikl koncept „Run Blue.“ pro všechny, kteří se rádi pohybují na svůj vlastní pohon.

Soutěž „Run Blue.“ symbolicky začíná 42 dnů před startem jubilejního 20. ročníku Volkswagen Maratonu Praha, který se poběží 11. května 2014. 

Mohlo by vás zajímat

Naše datová knihovna pro Skupinu ČEZ sbírá ocenění i v zahraničí

Online ESG datová knihovna v roce 2023 získala několik prvních míst na prestižních soutěžích, včetně dvou zahraničních. Seznamte se v našem článku.

Celý článek

Z Fénix Awards 2024 si odnášíme trojici ocenění!

Fénix Awards je žebříčkem toho nejlepšího, co se za uplynulý rok stalo v českém obsahovém marketingu. Úspěch nás tak těší o to víc.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku