Skupina ČEZ znovu zopakovala úspěchy se svými weby

V prestižní soutěži Web Top 100 dosáhl web Skupiny ČEZ opět nejvyšší stupně. Kromě vítězství v oboru energetiky mu patří ještě titul absolutního vítěze kategorie Průmysl a Energie.

Webové stránky výrazně předčily svoje soupeře v bodovém hodnocení. Hodnocení srovnává kvalitu firemních internetových prezentací - jejich přínos pro uživatele, použitelnost, grafický design, technické řešení a marketingovou hodnotu. Stránky ČEZ vítězí v energetické kategorii opakovaně, naposledy dominovaly loni. V roce 2009 byly zároveň první webovou prezentací v historii soutěže, která dokázala obhájit triumf v celkovém žebříčku všech firemních webů v ČR.

Za poslední rok přilákaly stránky www.cez.cz téměř 2,5 milionu uživatelů. Z toho jich více než polovina byla nově příchozích. Podle statistik Google Analytics návštěvníci stráví na webu v průměru přes 3 minuty a třetina se jich pravidelně vrací. Celková návštěvnost všech samostatných webových stránek Skupiny ČEZ, kterých je v devíti jazycích již více než 40, letos poprvé překoná sedmimilionovou hranici.

„Konkurence firemních internetových prezentací je tradičně velká. O to více si vážíme prvenství, které je oceněním dovedností a týmové práce všech kolegů ze Skupiny ČEZ a podpory našich dodavatelů,“ řekl Pavel Foršt, vedoucí útvaru on-line komunikace Skupiny ČEZ. Dodavatelem webu www.cez.cz je FG Forrest, vizuální styl implementovala agentura Symbio Digital.

ČEZ, a.s., Společnost ČEZ je jádrem rozsáhlé skupiny firem – Skupiny ČEZ, jejíž aktivity zahrnují pestré spektrum činností od těžby surovin, přes výrobu, distribuci a obchod až po oblast telekomunikací, informatiky, jaderného výzkumu, projektování, výstavby a údržby energetických zařízení nebo zpracování vedlejších energetických produktů. Základ dnešní podoby Skupiny ČEZ byl položen v roce 2003, kdy se energetická společnost ČEZ spojila s distribučními společnostmi. Dnes se Skupina ČEZ řadí k 10 největším energetickým uskupením v Evropě, a to jak z hlediska instalovaného výkonu, tak podle počtu zákazníků.

Mohlo by vás zajímat

Náš B2C a B2B e-shop pro SENESI získal už pět významných ocenění

SENESI patří mezi naše dlouhodobé klienty, s nimiž průběžně rozvíjíme jejich online řešení. Těší nás, že to oceňují jak zákazníci, tak poroty prestižních soutěží.

Celý článek

Redesign webu pojišťovny Kooperativa (záznam přednášky z UX Day 2023)

Podívejte se na záznam přednášky o rozsáhlém redesignu, který jsme realizovali pro pojišťovnu Kooperativa. Těšte se na čísla, data i různé zajímavosti!

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku