EvitaDB – inovace pro e-shopy od FG Forrest je zase o kus dál
Moderní databáze evitaDB pro e-shopy naplňuje očekávání našich vývojářů. Podívejte se na první výsledky z nasazení a nové funkce našeho vlastního produktu.
Máme za sebou složitý rok - část našich klientů se v důsledku zavření “kamenných” provozoven ocitla v tíživé situaci, kterou jsme jim pomáhali řešit intenzivním vývojem řešení pro e-commerce. Podívejte se, jaké projekty jsme spustili pro stávající zákazníky a koho nového jsme mezi nimi přivítali.
Designový e-shop s prémiovým alkoholem. Jeho důležitou součástí jsou články o prodávaných značkách a dalších zajímavostech motivujících ke koupi. Konfigurátor dárků pomáhá vybrat správnou láhev ke každé příležitosti. Realizovali jsme zde i napojení na ekonomický systém Pohoda. A díky meziročnímu růstu tržeb o 329 % a méně než půlroční návratnosti investic do vývoje se e-shop umístil jako druhý v kategorii Nejefektivnější rozvoj webu v soutěži WebTop100.
E-shop světově úspěšného výrobce koupelnových předložek. Mezi tvůrce jeho kolekcí patří výjimeční designéři - Blanka Matragi, Osmany Laffita aj. Prostřednictvím služby Balíkobot jsme napojili různé dopravce, místo abychom každého z nich integrovali jednotlivě.
Zbrusu nové místo k nákupu exkluzivního zboží do domácnosti. E-shop určený nejnáročnějším zájemcům o životní styl, krásu a zdraví. Výjimečnost sortimentu si vyžádala mimořádný vizuální styl. I zde klient sází na inspirativní redakční obsah. Napojili jsme ekonomický software Vario.
Web České podnikatelské pojišťovny, třetího největšího poskytovatele povinného ručení. Významné prvky tohoto projektu zůstávají návštěvníkům skryty: premiérově jsme zde použili moderní technologii Next.js pro rychlejší načítání stránek, a do publikačního systému Edee.one jsme integrovali Web Application Firewall, aby měl klient přehled o zachycených hrozbách.
Pomocí rozšířené reality si mohou návštěvníci s mobilem či tabletem promítnout přímo na svém pracovišti, kam nejlépe umístit pojízdnou kavárnu od německé firmy Dallmayr.
Proslulá česká značka ručně broušeného skla se 160letou tradicí. Zákazníci si mohou v e-shopu koupit mj. dekorativní džbány a vázy s cenami v desítkách tisíc korun i více. Zatím jsme v první fázi spolupráce - letos počítáme s podstatným rozšiřováním funkcionalit webu.
Při vývoji aplikace pro online sjednání kompletního autopojištění jsme využili zkušenosti s realizací webu Flexi.cz, na němž jsme v roce 2017 umožnili sjednávání životního pojištění. Vyhráli jsme s ním tehdy soutěž WebTop100 a o rok později i Internet Effectiveness Awards. Údaje vyplňované návštěvníky v aplikaci putují z CMS Edee.one do interních systémů klienta k dalšímu zpracování.
Webové stránky arriva.cz provozujeme pro největšího autobusového dopravce v ČR od roku 2018. Vloni jsme je rozšířili o aplikaci, v níž mohou lidé sledovat aktuální informace o vlacích Arriva - upozornění na výluky, zpoždění a dokonce i aktuální polohu vlaků. Pro téhož klienta jsme vytvořili také intranet. Většinu ze tří tisíc zaměstnanců tvoří řidiči autobusů, kteří se nyní i při cestách v terénu dostanou ze svých smartphonů k plánům směn, jízdním řádům, aktualitám z dopravy a dalším vnitrofiremním informacím.
Koncoví zákazníci mohou v B2C e-shopu senesi.cz nakupovat od roku 2018, nyní jsme spustili i online prodej pro velkoobchodní partnery. Dovyvinout bylo třeba mnoho specifik: od složitějšího registračního procesu, přes pravidla pro tvorbu cenových hladin a jejich přiřazování jednotlivým partnerům, pravidla pro slevy a výjimky z nich, možnost importu objednávek v CSV souborech, stanovování limitů plateb, automatizované posuzování platební morálky partnerů, volby dopravy dle objemu objednávek, až po integraci s klientovým ERP systémem.
Zákaznický portál pro poskytovatele stravenek a dalších zaměstnaneckých benefitů se dočkal řady vylepšení, včetně mobilních aplikací pro Android i iOS. Mj. jsme integrovali platební metody Apple Pay a Google Pay.
Před koncem roku jsme modernizovali web a e-shop Rodinného pivovaru BERNARD z Humpolce. Ukazuje v plné šíři dovednosti našich grafiků a vývojářů: hojně využívá velké fotografie, mikroanimace a další dynamické prvky, kterými prezentuje již kultovní značku skvělého českého piva.