EvitaDB – inovace pro e-shopy od FG Forrest je zase o kus dál
Moderní databáze evitaDB pro e-shopy naplňuje očekávání našich vývojářů. Podívejte se na první výsledky z nasazení a nové funkce našeho vlastního produktu.
Uplynulý rok se u nás nesl především ve znamení rozvoje online projektů stávajících klientů. Nejvíce nás zásobovali především skupina ČEZ, společnost UP, Kooperativa pojišťovna, legendární výrobce křišťálu Moser nebo SENESI. Samozřejmě nezapomínáme ani na ostatní projekty, do kterých jsme se pouštěli se stejnou chutí a pečlivostí.
Pro skupinu ČEZ jsme spouštěli řadu nových webů a pokračovali v servisu desítek internetových prezentací včetně intranetu pro 15 tisíc zaměstnanců.
Pro Up Česká republika jsme vylepšovali portál a mobilní aplikaci pro uživatele zaměstnaneckých benefitů. Jde o řešení pro více než 300 000 klientů Upu, takže vše musí běžet naprosto hladce. Což se nám dařilo i v minulém roce.
Kooperativa potřebovala zbrusu nový web pro svých 2,5 milionu stávajících klientů a samozřejmě i pro oslovení těch potenciálních. Pustili jsme se do toho a na podzim byly webovky koop.cz na světě. Bleskově rychlé a podle uživatelských testování maximálně přehledné.
Dalším skutečně velkým projektem byla tvorba unikátního online konfigurátoru pro legendárního výrobce křišťálu Moser. Vše se povedlo a v konfigurátoru MyMoser si dnes každý může přizpůsobit některý z ikonických produktů podle svých představ.
Ještě zmíníme B2B verzi e-shopu pro významného prodejce koupelen a kuchyní SENESI. Naše spolupráce začala už v roce 2018, kdy jsme vytvořili B2C e-shop, který i nadále spravujeme. Rok od spuštění jsme s ním vyhráli soutěž Internet Effectiveness Awards i díky tomu, že se investice klientovi vrátila už během 12 měsíců.
Podívejte se na rychlý videoprůlet našimi projekty za rok 2021
Máme velkou radost, že i v minulém roce porota prestižní soutěže WebTop100 ocenila jeden z našich projektů – nový web Rodinného pivovaru Bernard. V této soutěži se slovy organizátorů každý rok utkávají „skvělé nápady a inovativní řešení digitálního marketingu.“ 1. místo jsme vybojovali v kategorii Firemní web pro malé a střední firmy.
Ocenění si přímo na konferenci přebrali náš šéf projektových manažerů Petr Foltýn a Klára Šafusová z Bernardu.
Za uplynulý rok jsme investovali 6 754 hodin do výzkumu a vývoje vlastních platforem. Konkrétně přes 5 000 hodin vylepšovali naši kolegové ze sesterské firmy CMS a e-commerce platformu Edee.one. Dalších přes 1 500 hodin jsme věnovali vývoji Evita.DB – specializovanému vyhledávacímu nástroji pro e-shopy. Na něm spolupracujeme s Univerzitou Hradec Králové (mimochodem, pro tu jsme nedávno spouštěli nový portál celoživotního vzdělávání).
V roce 2021 jsme také spravovali přesně 216 serverů pro naše klienty s 99,9% SLA. Nabízíme tedy mimořádnou stabilitu jejich řešení.
A na videu níže připomínáme několik projektů a organizací, které jsme v minulém roce podpořili:
Na úplný závěr přikládáme video z léta 2021, kdy jsme po roce konečně uspořádali další společný teambuilding!