McDonald’s vyzývá: Sestavte si burger a najdete ho v naší nabídce!

Můj Burger od McDonald’s umožní soutěžícím sestavit si burger podle jejich chutí. Pokud získá dostatek hlasů, objeví se v nabídce McDonald’s. Soutěžní web realizovala internetová agentura FG Forrest.

Projekt Můj burger úspěšně probíhal v několika zemích, kde se setkal s kladným ohlasem a velkým zájmem ze strany soutěžících. V České republice a na Slovensku odstartoval 28. ledna 2013.

Na adrese www.mujburger.cz si soutěžící pomocí konfigurátoru sestaví vlastní burger. Vyberou si z různých druhů mas, žemlí, přísad a omáček. Pak svému burgeru vymyslí nějaké jméno a pošlou ho do světa. K tomu navíc obdrží mailem reklamní podporu svého produktu. Jak s ní naloží, už záleží jen na uživatelích. Následně se v galerii s názvem 1 proti 1 všechny burgery utkají mezi sebou. Návštěvníci webu zvolí svým hlasováním 10 nejlepších.

Autoři deseti nejlepších burgerů se sejdou v testovací kuchyni McDonald's, kde za pomoci odborníků svůj burger připraví. Porota následně vybere 3 vítěze. Kritériem bude nejen chuť, ale také kreativita a vzhled výrobku. V květnu 2013 pak budou vítězné burgery v nabídce McDonald's.

Soutěžní web, kde si uživatelé tvoří své, produkty je postaven na atraktivní grafice jednotlivých částí konfigurátoru. Stručné texty poradí, jak na další krok a pomohou například s vytvořením jména burgeru. Vše je jednoduché, živé, intuitivní s důrazem na vysokou míru zaujetí.

Web pro ČR a Slovensko realizovala internetová agentura FG Forrest. Kromě samotného webu se Forresti věnovali ve velké míře zejména copywritingu. Texty z cizojazyčných mutací upravovali pro české prostředí, zejména v oblasti surovin a přísad. Dále bylo nezbytné vytvořit pro českou i slovenskou mutaci velmi obsáhlý slovník zakázaných výrazů. To pro zamezení případných nevhodných a urážlivých názvů produktů.

 „Jako projektový manažer s pozitivním přístupem k životu musím konstatovat, že výsledek projektu Můj Burger 2013 je z mého pohledu perfektní a už nyní jsem zvědavá, kolik uživatelů se do soutěže přihlásí.  Velké díky za spolupráci patří samozřejmě společnosti McDonald's a také mým kolegům, kteří vstřícně a ochotně přijímali změny projektového plánu. Závěrem jen dodám – Sestavte si vlastní burger a staňte se slavnými“, komentuje celý projekt Míša Švíková z FG Forrest.

Mohlo by vás zajímat

FG Forrest v roce 2023 – 15 ocenění, přes 400 CV a 99,95 % SLA

Minulý rok jsme pokračovali v rozvoji online řešení předních firem českého byznysu, podpořili řadu smysluplných aktivit a znovu se stali Autorem roku podle WebTop100.

Celý článek

Z Fénix Awards 2024 si odnášíme trojici ocenění!

Fénix Awards je žebříčkem toho nejlepšího, co se za uplynulý rok stalo v českém obsahovém marketingu. Úspěch nás tak těší o to víc.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku