Ferrero sviští do Alp a vy můžete s ním!

Chlazené tyčinky Kinder startují nový rok s novou soutěží. Po oblíbeném panu Chládkovi a chladnosce přicházejí ke slovu svišti. Podrobnosti o soutěži naleznete na microsite, kterou již tradičně realizovala internetová agentura FG Forrest.

Na microsite se dozvíte, jak se za několik obalů od oblíbených chlazených tyčinek Kinder dostanete na rodinnou dovolenou do Alp. K soutěži se zde můžete zaregistrovat a také sledovat jména výherců. Online si tak snadno ověříte, zda jste mezi nimi.

Microsite je koncipována graficky poutavě, ovšem nikoli na úkor srozumitelnosti. Stručně podává potřebné informace o soutěži, pravidlech i výhercích. Animace jsou vyrobeny technologií Flash.

Soutěž má podporu nejen na internetu. Jako každý rok je i tentokrát dominantní součástí kampaně televizní spot.

„Každoroční microsite pro kampaně Ferrero jsou pro nás příjemným zpestřením. Věříme, že svišti budou minimálně stejně úspěšní jako chladnosky,“ hodnotí projekt Lukáš Žďárský, Key Account Manager FG Forrest.

„Microsite je důležitou části promoce, protože se zde registrují všichni soutěžící, kteří si koupili chlazené tyčinky Kinder. Jsem spokojen s designem a grafickou úrovní a věřím, že i díky microsite se nám soutěžící budou vracet k účasti v promoci,“říká Pavel Vojta ze společnosti Ferrero Česká.

Mohlo by vás zajímat

Představujeme: Nový blog pro Kooperativu od FG Forrest

Seznamte se s naším dalším projektem pro pojišťovnu Kooperativa. Tentokrát jde o blog „Bezpečnost má zelenou“.

Celý článek

Náš B2C a B2B e-shop pro SENESI získal už pět významných ocenění

SENESI patří mezi naše dlouhodobé klienty, s nimiž průběžně rozvíjíme jejich online řešení. Těší nás, že to oceňují jak zákazníci, tak poroty prestižních soutěží.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku