Ferrero sviští do Alp a vy můžete s ním!

Chlazené tyčinky Kinder startují nový rok s novou soutěží. Po oblíbeném panu Chládkovi a chladnosce přicházejí ke slovu svišti. Podrobnosti o soutěži naleznete na microsite, kterou již tradičně realizovala internetová agentura FG Forrest.

Na microsite se dozvíte, jak se za několik obalů od oblíbených chlazených tyčinek Kinder dostanete na rodinnou dovolenou do Alp. K soutěži se zde můžete zaregistrovat a také sledovat jména výherců. Online si tak snadno ověříte, zda jste mezi nimi.

Microsite je koncipována graficky poutavě, ovšem nikoli na úkor srozumitelnosti. Stručně podává potřebné informace o soutěži, pravidlech i výhercích. Animace jsou vyrobeny technologií Flash.

Soutěž má podporu nejen na internetu. Jako každý rok je i tentokrát dominantní součástí kampaně televizní spot.

„Každoroční microsite pro kampaně Ferrero jsou pro nás příjemným zpestřením. Věříme, že svišti budou minimálně stejně úspěšní jako chladnosky,“ hodnotí projekt Lukáš Žďárský, Key Account Manager FG Forrest.

„Microsite je důležitou části promoce, protože se zde registrují všichni soutěžící, kteří si koupili chlazené tyčinky Kinder. Jsem spokojen s designem a grafickou úrovní a věřím, že i díky microsite se nám soutěžící budou vracet k účasti v promoci,“říká Pavel Vojta ze společnosti Ferrero Česká.

Mohlo by vás zajímat

FG Forrest v roce 2023 – 15 ocenění, přes 400 CV a 99,95 % SLA

Minulý rok jsme pokračovali v rozvoji online řešení předních firem českého byznysu, podpořili řadu smysluplných aktivit a znovu se stali Autorem roku podle WebTop100.

Celý článek

Z Fénix Awards 2024 si odnášíme trojici ocenění!

Fénix Awards je žebříčkem toho nejlepšího, co se za uplynulý rok stalo v českém obsahovém marketingu. Úspěch nás tak těší o to víc.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku