Jak to u nás chodí aneb proč nám minulý rok přišlo 420 životopisů?
Oceňované projekty, firemní kultura i profesní růst – to jsou podle nás hlavní důvody, proč jsme v roce 2023 zaujali tolik uchazečů.
Nové produkty a více výhod představuje nový web „Buřinky“ - Stavební spořitelny České spořitelny. Výběrové řízení na kompletní webové řešení vyhrála internetová agentura FG Forrest, která s Buřinkou spolupracuje dlouhodobě od roku 2003.
Jednoduché představení všech produktů formou, která je přehledná a uživateli srozumitelná. To je stěžejní cíl nového webu. Informovat potenciální klienty o tom, že Buřinka nenabízí „jen“ stavební spoření. Nabízí také úvěry na bydlení a další finanční produkty.
Komunikace výhod a možnost použití virtuálních kalkulaček hned na úvodní stránce umožní zájemcům o financování bydlení okamžitý přehled o dostupnosti produktů Buřinky a všech výhodách.
Zásadním vzkazem, který Buřinka novým webem posílá svým stávajícím i novým klientům je:„Nasloucháme Vám a Vaše bydlení chceme řešit. Umíme kombinovat a nabízet optimální produkty právě pro Vás. Rádi se staneme Vaším partnerem a zpříjemníme cestu k bydlení.“
Web byl navrhován s ohledem na pravidla použitelnosti a uživatelské zvyky. Obsah webu prošel, v produktových částech, výrazným zjednodušením textu. Redakčním systémem je i nadále autorský produkt FG Forrest – Edee CMS.