Buřinka novým webem ukazuje nový směr

Nové produkty a více výhod představuje nový web „Buřinky“ - Stavební spořitelny České spořitelny. Výběrové řízení na kompletní webové řešení vyhrála internetová agentura FG Forrest, která s Buřinkou spolupracuje dlouhodobě od roku 2003.

Jednoduché představení všech produktů formou, která je přehledná a uživateli srozumitelná. To je stěžejní cíl nového webu. Informovat potenciální klienty o tom, že Buřinka nenabízí „jen“ stavební spoření. Nabízí také úvěry na bydlení a další finanční produkty.

Komunikace výhod a možnost použití virtuálních kalkulaček hned na úvodní stránce umožní zájemcům o financování bydlení okamžitý přehled o dostupnosti produktů Buřinky a všech výhodách.

Zásadním vzkazem, který Buřinka novým webem posílá svým stávajícím i novým klientům je:„Nasloucháme Vám a Vaše bydlení chceme řešit. Umíme kombinovat a nabízet optimální produkty právě pro Vás. Rádi se staneme Vaším partnerem a zpříjemníme cestu k bydlení.“

Web byl navrhován s ohledem na pravidla použitelnostiuživatelské zvyky. Obsah webu prošel, v produktových částech, výrazným zjednodušením textu. Redakčním systémem je i nadále autorský produkt FG Forrest – Edee CMS.

Mohlo by vás zajímat

Redesign webu pojišťovny Kooperativa (záznam přednášky z UX Day 2023)

Podívejte se na záznam přednášky o rozsáhlém redesignu, který jsme realizovali pro pojišťovnu Kooperativa. Těšte se na čísla, data i různé zajímavosti!

Celý článek

Vybojovali jsme 2. místo na WebTop100 za projekt pro Armádu ČR

Jsme hrdí na to, že kvalitu tak významného řešení ocenila porota největší soutěže digitálních projektů v Česku a na Slovensku. Pojďme si jej představit.

Celý článek

Přeskočit na hlavní nabídku