Redesign webu pojišťovny Kooperativa (záznam přednášky z UX Day 2023)
Podívejte se na záznam přednášky o rozsáhlém redesignu, který jsme realizovali pro pojišťovnu Kooperativa. Těšte se na čísla, data i různé zajímavosti!
V letošním ročníku prestižní soutěže WebTop100 zabojovaly tři naše projekty. Máme tedy velkou radost, že porota všechny tři „postavila na bednu.“ A získali jsme i hlavní cenu soutěže – Autor roku!
WebTop100 je největší soutěž digitálních řešení v Česku a na Slovensku. Podle slov organizátorů se jedná o „galerii skvělých nápadů a inovativních řešení, kde je na jednom místě shromážděno to nejzajímavější z digitálního marketingu“. A protože i letos byla konkurence velmi silná, těší nás umístění všech přihlášených projektů o to víc.
S webem koop.cz jsme si odnesli první místo v kategorii Firemní web velké firmy. Kooperativa totiž potřebovala nové řešení webových stránek pro svých 2,5 milionu stávajících klientů a také pro oslovení těch nových.
Nejprve jsme provedli rozsáhlou analýzu konceptu, UX, designu i technického řešení a pak se pustili do práce. Výsledkem je rychlý a přehledný web s mimořádně rychlou cestou ke sjednání pojištění online.
Bližší informace zjistíte v našem článku Novým webem od FG Forrest si Kooperativa pojistila moderní online prezentaci.
V kategorii Ecommerce - malé B2C projekty jsme získali 1. místo s e-shopem předního hráče na trhu s prémiovými destiláty v České republice – Warehouse1.cz. Porota ocenila třeba design e-shopu zaměřený na výjimečnost prodávaných produktů, propojení s redakčním obsahem nebo online konfigurátor dárků. Důležité je i napojení na ekonomický systém Pohoda nebo využití kvalitních fotografií stylizovaných do míst původu prodávaných nápojů.
To vše napomohlo k tomu, že se investice do e-shopu klientovi vrátila za méně než půl roku od spuštění.
V kategorii Ecommerce - malé B2C projekty získal ocenění také projekt unikátního online konfigurátoru MyMoser. Tvořili jsme jej pro legendárního výrobce křišťálu Moser a dnes si tak zákazníci mohou přizpůsobit některý z klasických produktů této sklárny podle svých představ. Třeba výběrem z mnoha typů barev, rytin, oroplastik nebo vlastního monogramu.
Dohromady jde o desítky tisíc možných kombinací produktů a ze všeho nejdříve jsme museli přijít na to, jak je všechny věrně zobrazit online. Nakonec se nám to povedlo i díky kolegům ze společnosti More.is.More, která je součástí skupiny FG. Můžete si o tom přečíst v našem článku MyMoser – Jak zobrazit 200 tisíc kombinací produktů na e-shopu.
Všechny tři projekty běží na headless CMS & e‑commerce platformě Edee.one. Weby, e-shopy a intranety v něm spravují významné české i nadnárodní společnosti.
Když už jsme si mysleli, že nemůžeme mít z úspěchů našich projektů větší radost, vyvedli nás organizátoři z omylu. Na konec totiž vyhlásili také kategorii Autor roku, což je ocenění pro nejlepší tvůrce daného roku. A to se nám letos podařilo získat! Při té příležitosti se samozřejmě museli dát dohromady všichni Forresti, kteří byli na akci, a udělat společné foto:
Děkujeme organizátorům WebTop100 za další povedený ročník. Už teď přemýšlíme, které projekty vyšleme do boje příště!