Tvorba intranetůSdílení informací ve firmě

Potřebujete efektivně komunikovat se stovkami nebo tisíci zaměstnanců v různě zaměřených týmech? Rozdělovat informace podle lokalit vaší působnosti nebo podle profesí zaměstnanců? Vyvineme intranet na míru vaší organizaci: od celkové koncepce komunikace, přes návrh struktury, UX řešení a designu, až po realizaci a servis.

Chci nový intranet

Publikace se schvalovacím workflow

Ke správě intranetového obsahu vám nakonfigurujeme redakční systém Edee.one – tentýž CMS, ve kterém můžete spravovat i firemní web a e-shop. Jednotlivým uživatelům či jejich skupinám nastavíme role podle vašeho přání – od pouhých čtenářů, přes redaktory a editory až po administrátory, kteří jediní budou mít právo publikovat uložený obsah.

Úložiště evidující seznámení zaměstnanců dokumenty

Získáte virtuální prostor, kde budou na jednom místě aktuální verze firemních směrnic, provozních manuálů, produktových fotografií a jiných obrázků, ceníků a marketingových materiálů, plány směn, videoinstruktáže apod. Každý zaměstnanec bude vědět, kam sáhnout. A řídící pracovníci uvidí, který podřízený se kdy seznámil se směrnicí či jiným dokumentem, které mu přiřadili.

Personalizace obsahu i navigace

Definujeme spolu s vámi skupiny uživatelů tak, aby se každé z nich zobrazovaly pouze ty informace, které jsou jí určené. Něco jiného chcete sdělovat členům managementu, obchodníkům nebo marketérům, něco jiného pracovníkům ve výrobě. Přitom každý uživatel si bude moci přizpůsobit osobní homepage firemního intranetu podle svého – na největší plochu si připne třeba jídelníček z firemní kantýny.

Napojení na externí systémy

Integrujeme vám do intranetu data z různých softwarů, do nichž se dosud připojujete odděleně. Např. docházku zaměstnanců, evidenci dovolených, rezervace zasedacích místností, služebních automobilů, obchodní výsledky z účetního systému, prodeje zboží z e-shopu atp.

Do mobilů zaměstnancům v terénu

Responzivní design už je samozřejmost nejen u webů a e-shopů. Také k intranetu se vaši zaměstnanci dostanou z libovolných zařízení – počítačů, tabletů i chytrých telefonů. Vybranou část obsahu můžete zpřístupnit i externím partnerům – dodavatelům nebo odběratelům.

Notifikace o novinkách

Jakmile aktualizujete obsah intranetu, vložíte novou stránku či soubor ke stažení nebo založíte anketu pro zaměstnance, rozešle CMS e-mailové upozornění všem, kterým novinku chcete sdělit nebo kteří se přihlásili k odběru. Rozličné informace můžete cílit na každou pobočku, každé profesní skupině.

Jaký je rozpočet vašeho projektu a co za něj můžete očekávat?

Plánovaný rozpočet

Základní nástroj pro komunikaci a sdílení

0,8–1 milion Kč

Základní webové rozhraní pro vnitrofiremní komunikaci a sdílení informací. Až stovky uživatelů, napojení na personální či jiný informační systém.

Standardní intranet s pokročilými funkcemi

1–2 miliony Kč

Rozsáhlý intranet až pro tisíce uživatelů, s desítkami oprávněných k editaci personalizovaného obsahu, umožňuje intenzivní propojení provozovatele s dodavateli/odběrateli.

Řešení na míru včetně napojení partnerů

2–5 milionů Kč

Komplexní řešení ve více jazykových mutacích, sdílení informací z intranetu na web ve společném CMS Edee.one. Pro velkou firmu s desítkami poboček, tisíci zaměstnanců a širokou síti partnerů s možností nastavení různých přístupových práv.

Zajímá vás, jak postupujeme při realizaci zakázky?

Jak postupujeme

Chcete intranet na míru?

Pošlete nám poptávku

Přeskočit na hlavní nabídku