Online marketingZa málo peněz hodně konverzí
V online marketingu z dílny FG Forrest hrají zásadní roli tři věci. Řadu let budované know-how, neotřelé nápady našich chytrých marketingových hlaviček, ale hlavně spousta každodenní, systematické práce. Prodejte s námi víc produktů a služeb s menšími náklady na reklamu!
Neúnavná péče
Internetovým kampaním věnujeme na české poměry nebývale intenzivní péči. Opíráme se o mnohaleté zkušenosti, nové poznatky i užitečné softwarové nástroje. Základem ale zůstává tvrdá práce našich marketingových specialistů, kteří pro navýšení vašeho konverzního poměru udělají (v mezích zákona) prakticky cokoli.
Optimalizace nákladů
Úplně běžná internetová kampaň může obsahovat klidně i několik stovek aktivních inzerátů – a to v různých systémech, formátech, variantách. Naší každodenní starostí je zjišťovat, které inzeráty fungují nejlépe, a ty pak nakrmit co nejvydatnějším rozpočtem. Těm neefektivním pak naopak zatneme tipec.
Youtube & blogosféra
V našem mediálním mixu najdete taky blogery a Youtubery. Těmi druhými míníme internetové celebrity ovlivňující nejmladší generaci. Klasičtí blogeři mohou (například pozitivní recenzí) nejen přispět k šíření povědomí o vašem produktu, ale skrze zpětné odkazy taky vylepšit pozice vašeho webu ve vyhledávačích.
Platíte méně, vyděláváte více. To je náš online marketingový slogan – a navíc pravdivý!
E-mailing
Kampaně vedené prostřednictvím e-mailu stále patří k těm nejefektivnějším. V kombinaci s dobře nastavenými PPC kampaněmi se newslettery stávají obzvlášť účinnou marketingovou zbraní. Ve Forrestu máme k dispozici e-mailingový modul přímo v CMS Edee.one, ve kterém pro vás připravíme šablony e-mailů, scénáře automatizovaných rozesílek či distribuční skupiny. Navíc se statistikou každé rozesílky dostupnou přímo v Edee.one.
PPC kampaně
Je libo AdWords, Sklik, Facebook, Instragram, Youtube či snad zbožové srovnávače? Vybereme nejvhodnější kanály pro vaše brandové i výkonnostní kampaně a v nich pak rozpoutáme PPC Armagedon… Respektive budeme tak dlouho ladit nastavení, textaci a cílení inzerátů, až vám zahrají některý z našich populárních hitů – třeba o vysokém ROI (návratnost investic) nebo optimálním PNO (podíl nákladů na obratu).
Remarketing
Kupovali jste granule pro svého čtyřnohého miláčka a psí žrádlo vás teď pronásleduje napříč celým internetem? Tak to je remarketing. Lze ho ale dělat i tak, aby nebyl otravný. Může pak motivovat k dalšímu nákupu nebo se připomenout těm, kdo si zboží jen prohlíželi. A díky dynamickému remarketingu lze uživatelům nabídnout jen ty produkty, o které projevili zájem. Tzn. už žádné „kobercové nálety“ obecných inzerátů.
SEO – Optimalizace pro vyhledávače
Web je krásná věc, ale bez lidí nedává moc smysl. Návštěvníky lze přivést pomocí PPC inzerce, ale ještě o fous lepší je, když přijdou sami, prostřednictvím vyhledávačů. Od toho je tu SEO, tj. optimalizace pro vyhledávače. Analýzou klíčových slov zjistíme, jaké výrazy lidé nejčastěji vyhledávají. Copywriteři pak vytvoří poutavý a relevantní textový obsah, který vyhledávače milují a lidé na něj rádi odkazují, což vyhledávače milují ještě víc. A vaše cesta vzhůru může začít!
Pár zajímavých čísel
Tady jsme si dovolili několik třešniček z naší marketingové zahrádky:
- 15% snížení průměrné ceny za proklik
- o 23 % efektivnější využití nákladů na PPC
- o 30 % efektivnější cílení reklam
- 40% zvýšení CTR (míra prokliku) kampaní
- více než 60% navýšení konverzního poměru kampaní
- 79% nárůst tržeb od spuštění kampaní
- 2 500% návratnost nákladů na newslettery
Datlook
Nemáte čas lovit data v Google Analytics, exportovat výsledky z Google Ads, Skliku, Facebooku a dalších reklamních systémů, a kutit z nich kontigenční tabulky, abyste se dopídili souhrnných poznatků o tom, jak fungují Vaše online kampaně? Jestli vyděláváte víc, než kolik do nich vkládáte? Přesně tohle řeší Datlook – automatizovaný on-line přehled, který vám připravíme na míru.
Klientům zvyšujeme tržby
o desítky procent. Připojte se k nim!