Webová analytikaVyhodnocování efektivity a konzultace inovací

Jakmile vám spustíme nový web, začnou naši analytici měřit a vyhodnocovat, jestli dosahuje vytčených cílů, tzn. přivádí vám nové zákazníky. Pokud odhalíme nějaké rezervy, doporučíme vám osvědčená řešení, co vylepšit – kde upravit strukturu či navigaci, jak doplnit obsah, co s kampaněmi atp. Budeme s vámi pravidelně konzultovat, jak váš web neustále rozvíjet.

Produktový list

Poklad zvaný analytika

Naše analytické a poradenské závěry formulujeme výhradně na základě objektivních dat. Poradíme, jak přizpůsobit váš web, aplikaci či kampaň, jak vylepšit informační strukturu webu, zvýšit uživatelský komfort a zatraktivnit obsah. Zkrátka vše, co vám pomůže zvýšit vaše zisky.

Dvakrát měř, jednou řež

Společně s vámi si stanovíme, jaké KPI (klíčové ukazatele výkonu) budeme sledovat. Pak nastavíme měření KPI v analytických nástrojích, budeme sledovat jejich vývoj a vyhodnocovat výsledky.

Naměřeno – a co dál?

Změřením to pro nás ani zdaleka nekončí. Pátráme po příčinách i dopadech zjištěných údajů, po skrytých souvislostech. Sledujeme také návštěvnost konkurenčních webů – díky tomu dokážeme najít slabá místa a doporučit osvědčená řešení k jejich nápravě.

Přemýšlíte, jak zvýšit výkon vašeho webu či e-shopu? Jak zaujmout zákazníky? Poradíme vám, co změnit, vytvoříme strategický plán a zrealizujeme ho.

Nástroje

Používáme nejrůznější analytický software - počínaje Google Analytics (včetně Enhanced Ecommerce), přes HotJar (heatmapy pohybu a klikání návštěvníků na webu) až po Mapp Intelligence (monitoring a analýzy návštěvnosti založené na surových neagregovaných datech, s propojením na reklamní a remarketingové systémy, možností personalizace obsahu pro definované skupiny návštěvníků aj.). 

Testování

Kdo nic nezkusí, ten možná nic nezkazí, ale zcela určitě nic nezíská. Testujeme už od prvního návrhu informační struktury a drátěného modelu webu (wireframe) – vše podrobíme uživatelskému testování na vzorku skutečných uživatelů, například s využitím heatmap a oční kamery. Na základě těchto poznatků vytvoříme upravený drátěný model, který bude ještě lépe respektovat uživatelské preference cílových skupin. A to je teprve začátek!

Pár zajímavých čísel

Konzultace s námi už klientům přinesla

  • o 35 % rychlejší cestu k dokončení nákupu
  • 73% nárůst tržeb
  • 80% navýšení návštěvnosti webu
  • 217% nárůst on-line objednávek
  • 240% navýšení počtu schůzek sjednaných on-line

Chcete zvýšit efektivitu vašeho
e-businessu?

Pošlete nám poptávku

Přeskočit na hlavní nabídku