Webová analytikaVyhodnocování efektivity a konzultace inovací

Jakmile vám spustíme nový web, začnou naši analytici měřit a vyhodnocovat, jestli dosahuje vytčených cílů, tzn. přivádí vám nové zákazníky. Pokud odhalíme nějaké rezervy, doporučíme vám osvědčená řešení, co vylepšit – kde upravit strukturu či navigaci, jak doplnit obsah, co s kampaněmi atp. Budeme s vámi pravidelně konzultovat, jak váš web neustále rozvíjet.

Produktový list

Poklad zvaný analytika

Naše analytické a poradenské závěry formulujeme výhradně na základě objektivních dat. Poradíme, jak přizpůsobit váš web, aplikaci či kampaň, jak vylepšit informační strukturu webu, zvýšit uživatelský komfort a zatraktivnit obsah. Zkrátka vše, co vám pomůže zvýšit vaše zisky.

Dvakrát měř, jednou řež

Společně s vámi si stanovíme, jaké KPI (klíčové ukazatele výkonu) budeme sledovat. Pak nastavíme měření KPI v analytických nástrojích, budeme sledovat jejich vývoj a vyhodnocovat výsledky.

Naměřeno – a co dál?

Změřením to pro nás ani zdaleka nekončí. Pátráme po příčinách i dopadech zjištěných údajů, po skrytých souvislostech. Sledujeme také návštěvnost konkurenčních webů – díky tomu dokážeme najít slabá místa a doporučit osvědčená řešení k jejich nápravě.

Přemýšlíte, jak zvýšit výkon vašeho webu či e-shopu? Jak zaujmout zákazníky? Poradíme vám, co změnit, vytvoříme strategický plán a zrealizujeme ho.

Nástroje

Používáme nejrůznější analytický software - počínaje Google Analytics (včetně Enhanced Ecommerce), přes HotJar (heatmapy pohybu a klikání návštěvníků na webu) až po Mapp Intelligence (monitoring a analýzy návštěvnosti založené na surových neagregovaných datech, s propojením na reklamní a remarketingové systémy, možností personalizace obsahu pro definované skupiny návštěvníků aj.). 

Testování

Kdo nic nezkusí, ten možná nic nezkazí, ale zcela určitě nic nezíská. Testujeme už od prvního návrhu informační struktury a drátěného modelu webu (wireframe) – vše podrobíme uživatelskému testování na vzorku skutečných uživatelů, například s využitím heatmap a oční kamery. Na základě těchto poznatků vytvoříme upravený drátěný model, který bude ještě lépe respektovat uživatelské preference cílových skupin. A to je teprve začátek!

Pár zajímavých čísel

Konzultace s námi už klientům přinesla

  • o 35 % rychlejší cestu k dokončení nákupu
  • 73% nárůst tržeb
  • 80% navýšení návštěvnosti webu
  • 217% nárůst on-line objednávek
  • 240% navýšení počtu schůzek sjednaných on-line

Chcete zvýšit efektivitu vašeho
e-businessu?

Pošlete nám poptávku

Přeskočit na hlavní nabídku


Nastavení cookies: Aby web fungoval, jak má

Chceme, aby pro vás bylo procházení webu co nejpříjemnější. Proto používáme soubory cookies, které ho pomáhají neustále rozvíjet a zlepšovat. Navíc nám a našim partnerům umožňují zobrazovat relevantní obsah jen pro vás. Ke zpracování některých cookies potřebujeme váš souhlas, který nám dáte kliknutím na „Povolit všechny cookies“. Nastavení si můžete kdykoliv upravit. Poskytnuté informace jsou v bezpečí a nedostane se k nim, kdo nemá. Více najdete na stránce Informace o cookies.

Nastavení cookies

Zde si můžete nastavit, jaké soubory cookies budeme zpracovávat. Více informací najdete na stránce Informace o cookies.

Technické cookies

Vždy zapnuto

Jsou nutné k tomu, abychom vám zobrazili naše webové stránky a fungovaly vám tak, jak mají. Tyto cookies jsou povinné a nelze je vypnout.

Analytické a marketingové cookies

Analytické cookies

Pomáhají analyzovat, jak fungují naše webové stránky z hlediska chování návštěvníků a podle toho web případně přizpůsobovat a měnit.

Marketingové cookies

Díky těmto cookies můžeme my nebo třetí strany po vaší návštěvě přizpůsobit nabídku našich služeb. Tato nabídka se vám potom může zobrazovat i mimo naše webové stránky.