Můj Up
Portál a mobilní aplikace pro uživatele zaměstnaneckých benefitů
O klientovi:
Up Česká republika je součástí francouzské společnosti Up, která působí ve 28 zemích. V České republice zprostředkovává především firemní benefity – od papírových stravenek až po moderní digitální řešení pro firemní klientelu a její zaměstnance.
O projektu
Komplexní webové a mobilní řešení pro zaměstnavatele, zaměstnance a partnery
Cíle projektu:
- Vyvinout a rozvíjet strategický produkt klienta – online prostředí pro správu zákaznických benefitů
- Zpřehlednit obsluhu uživatelských účtů a zjednodušit celkové využívání služeb
- Digitalizací procesů ušetřit čas jak na straně klienta, tak jeho zákazníků
Cílové skupiny:
- Zaměstnavatelé poskytující firemní benefity
- Zaměstnanci (příjemci benefitů)
- Restaurace a další provozovny (akceptační místa)
Strategický projekt
Podstatou zakázky byl etapový vývoj a správa webového portálu a mobilních aplikací, které poskytnou online servis všem třem typům zákazníků klienta: zaměstnavatelům, zaměstnancům a partnerským provozovnám. Realizace probíhá flexibilně v návaznosti na priority klienta, změny legislativy apod.
Obsluha všech z jednoho místa
Zaměstnavatelé objednávají na portálu papírové nebo elektronické stravenky a jiné benefity pro svoje zaměstnance. Ti zde sledují stav svých uživatelských účtů, historii nabití a plateb, mohou jednotlivé karty zablokovat atp. Restauracím a dalším akceptačním místům portál poskytuje přehled o tržbách z přijatých stravenek a poukázek.
V roce 2024 získal projekt 1. místo v kategorii Korporátní web na soutěži Fénix Awards
Systémová integrace s důrazem na bezpečnost
Aby všechny tři typy zákazníků získaly online přístup k poskytovaným informacím a službám, bylo třeba napojit portál a mobilní aplikaci na interní systém klienta. Vývoj rychlého obousměrného propojení byl nejrozsáhlejší součástí projektu. Přenášenými informacemi jsou mj. finanční částky, takže prioritní byla otázka bezpečnosti použitého řešení.
Mobilní aplikace s jednotným přihlášením a geolokací
Stejné přihlašovací údaje jako na webu slouží uživatelům k přístupu do mobilní aplikace pro Android a iOS. Aplikace nabízí zaměstnancům většinu funkcí jako webový portál, např. mohou vyhledávat nejbližší restaurace a další akceptační místa podle svojí aktuální polohy.
Mobilní platby a asistenční chatbot
Elektronickou stravenkovou kartu eStravenka lze v mobilní aplikaci přiřadit k placení metodami Apple Pay a Google Pay. Užitečnou inovací je pak i chatbot, který umožňuje řešit požadavky uživatelů 24 hodin denně, a to jak z mobilní aplikace, tak z portálu Můj Up.
Přínosy
Citace klienta
Tento projekt pro nás znamená vstup do digitálního světa. Vytvoření nové digitální platformy jak ve webové, tak v mobilní verzi pro nás bylo zcela zásadní. Tím jsme splnili očekávání našich klientů ve vnímání mladé, dynamické a inovativní firmy.
Petr Mikoláš
Digital product manager