Případová studie
Kariérní stránky pro lídra v oblasti telekomunikačních řešení Pro český a slovenský trh
T-Mobile CZ a Slovak Telekom
Jedná se o lídry v oblasti telekomunikačních řešení s miliony klientů. Nabízí široké portfolio produktů a služeb, jako jsou mobilní tarify, předplacené karty, pevný internet, televizní služby a firemní řešení. Kromě toho se zaměřují i na rozvoj 5G sítí a digitalizaci průmyslových odvětví.
O projektu
Cíle projektu
- Prezentace, která zájemcům předá všechny důležité informace – široké portfolio služeb, představení týmů a firemní kultury, rozmanitost společnosti a přehled používaných technologií.
- Získat bezpečné a dostupné řešení
Cílové skupiny
- Zájemci zvenku – potenciální zaměstnanci z oblastí IT a technologií, prodeje a zákaznického servisu, marketingu a obchodu, administrativy, náboru, financí a dalších.
- Zaměstnanci – pokud by se stávající zaměstnanci chtěli posunout v kariéře jiným směrem nebo se přihlásit na pouze interně vypsané pozice.
Popis řešení
Napojení na náborový software Recruitis
Součástí řešení je integrace náborového softwaru ATS (applicant tracking system) společnosti Recruitis.io. Díky němu mohou HR specialisté z T-Mobilu a Slovak Telekomu rychle komunikovat se všemi uchazeči, zaznamenávat stavy u jednotlivých pozic, vytvářet databáze talentů nebo jednoduše exportovat přehledné reporty.
Atomický design pro maximální přehlednost
Aby se návštěvníci webu rychle orientovali na jakémkoliv zařízení, mají kariérní stránky responzivní a také atomický design. Přehlednosti napomáhají stejné komponenty napříč celým webem (boxy, widgety, ikonky atp.). Atomický design má výhodu i v tom, že díky jednotným prvkům lze stránky snadno rozšířit, aniž by ztratily přehlednost.
Funkce známé z e-commerce
Díky našim zkušenostem z tvorby e-shopů jsme do kariérních stránek implementovali několik funkcí známých právě z e-commerce. Například push notifikace, které zájemce upozorní na pozice, které by přímo je mohly zajímat. Notifikace jim také mohou připomenout, že nedovyplnili formulář a mohou je upozornit i na dostupnost pozic, které si uložili do „Oblíbených“.
Okamžité načítání díky Next.js (React)
Mikrostránky běží na platformě Next.js (React), která napomáhá okamžitému načítání obsahu a vývojářům otevírá spoustu možností k dalšímu vývoji.
Automatické identifikace interních zaměstnanců
Stránky mají funkci automatické identifikace zaměstnanců pomocí jednotného přihlášení (SSO). Může se jim tak zobrazit jiný obsah než zájemcům „zvenku“. Vidí například interně nabízené pozice nebo postup, jak se zapojit do benefitního programu doporučení kandidátů.
Snadná tvorba nových podstránek
Mikrostránky běží na headless CMS platformě Edee.one, která umožňuje snadnou správu veškerého obsahu a jeho rozšiřování pomocí tzv. obsahových bloků. Jde o možnost jednoduchého poskládání nové podstránky z předdefinovaných komponent. Sestavení nové podstránky je tak jednoduché, že to po krátkém školení zvládne každý.
Administrátoři T-Mobilu a Slovak Telekomu nás tak nemusí kontaktovat pokaždé, když chtějí vytvořit třeba kampaňovou podstránku na již běžícím webu. Zkrátka si ji naklikají a naplní obsahem sami. To s sebou samozřejmě nese významnou úsporu nákladů.
Tyto podstránky navíc budou vždy ladit s již existujícím designem celého řešení, díky výše zmíněnému atomickému designu.
Co o projektu říká klient?
Mimo samotných výsledků je pro nás významným přínosem získaná flexibilita – máme přístup do CMS, kde můžeme sami upravovat veškerý obsah. Na vzhled a design řešení navíc dostáváme velmi pozitivní reakce od zaměstnanců, ale hlavně od uchazečů, kteří hodnotí jednoduchost a přehlednost řešení. Také máme nasazeny analytické nástroje GA4 a Microsoft Clarity, takže pečlivě sledujeme chování uživatelů a na základě dat řešení společně dále vylepšujeme. Děkujeme Forrestům a dalším partnerům za vynikající spolupráci!
Lukáš Hanko
Senior employer branding specialist CZ&SK, T-Mobile Czech Republic a.s.