Senesi
Senesi
B2C a B2B e-shop dynamického dodavatele koupelen a kuchyní
10 tisíc m2 inspirace a produktů online
- 2023
- 2022
- INSPIRAČNÍ ČÁST přímo z fotogalerií lze vkládat produkty do košíku
- VÍTĚZ nejefektivnější e-shop v prestižní soutěži IEA 2022
- CENOVÉ POLITIKY a další specifika v B2B e-shopu
- INTEGRACE s ekonomickým informačním systémem CÉZAR
Popis řešení
-
Nákupy z inspirační fotogalerie
Lidé si při nákupu vybavení do koupelen a kuchyní potřebují prohlédnout, jak k sobě ladí určité obkladačky, dlažba, vana a další zařizovací předměty. Proto jsme vytvořili rozsáhlou inspirační část e-shopu s fotogaleriemi jednotlivých produktových sérií. A přímo z fotografií koupelnových a kuchyňských sestav lze vkládat vybrané produkty do košíku a snadno nakoupit.
-
Náhledy v rozšířené realitě
Přímo doma v koupelně si mohou uživatelé e-shopu zobrazit pomocí mobilního telefonu vybranou vanu nebo jiný produkt z adresy www.senesi.cz/ar. Do reálného prostředí si promítnou jeho rozměry, ověří si vhodnost do svého interiéru, a na pár kliknutí nakoupí.
Přínosy
-
+50-100 %
meziměsíční nárůst objednávek na novém e-shopu
-
+100 %
nárůst tržeb
-
1 rok
návratnost investice do vývoje
Co o projektu říká klient?
Děje se u klienta
-
Spustili jsme B2B e-shop Senesi
7. 5. 2021
Jeho specifikem oproti B2C e-shopu je např. seznamové zobrazení katalogu produktů, různé náhledy na objednávky a faktury, tvorba nabídek pro zákazníky prostřednictvím uživatelských seznamů, rozsáhlá správa odběratelů aj. Administrátor e-shopu se také může přihlásit na účet určitého zákazníka a podívat se, co přesně na které stránce zákazník vidí, pokud nahlásil nějakou chybu, problém s cenou, produktem apod.
-
Senesi.cz s novou verzí Edee.one
7. 5. 2021
Mezi prvními e-shopy jsme na verzi 8.4 e-commerce platformy Edee.one upgradovali obchod s koupelnami a kuchyněmi Senesi, vítěze soutěže Internet Effectiveness Awards 2019. Výhodou nové verze je především rychlejší načítání a prohledávání katalogu produktů. Dosáhli jsme jí díky tzv. inkrementální indexaci, která při změnách obsahu e-shopu zapisuje do indexu pouze přírůstky od předchozí indexace místo vytváření vždy celého indexu znovu.